וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שני לבנונים החשודים בריגול ברחו לישראל"

ניר יהב

18.5.2009 / 15:46

מדיווח בסוכנות הידיעות של איחוד האמיריות עולה כי השניים חשודים ששיתפו פעולה עם המוסד ונמלטו לישראל בסיוע אנשי שב"כ

שני אזרחים לבנונים החשודים בשיתוף פעולה עם המוסד נמלטו לישראל בסיוע אנשי שב"כ, כך דיווחה סוכנות הידיעות של איחוד האמירויות.

בתוך כך מצטטת סוכנות הידיעות הצרפתית מקור ביטחוני לבנוני שדיווח כי אדם לבנוני החשוד בריגול לטובת ישראל נמלט לפנות בוקר מביתו וברח לישראל דרך הגבול בין שתי המדינות. המקור אמר עוד כי החשוד, אילי חאיק, המתגורר בכפר קליעה המרוחק 10 ק"מ מהגבול עם ישראל, נכנס לישראל דרך גדר בסמוך לכפרים הלבנונים רמיש ויארון. המקור הוסיף כי חאיק משותק בחלקו ואף מסתייע בקביים. עוד אמר כי לא ברור מדוע ברח לישראל אם כי ייתכן ומדובר בבריחה על רקע מעורבותו בסיוע לישראל.

בלבנון מדווחים כי בשלושת חודשים האחרונים נתפסו 17 רשתות ריגול לבנוניות שפעלו למען ישראל. בכיר בכוחות הביטחון מסר כי "כוחות הביטחון בלבנון הצליחו להשמיד את תשתית הפעילות של המוסד בלבנון וכי כעת מתנהלת פעילות לחשוף רשתות ריגול נוספות". ערוץ "אל-מנאר" השייך לחיזבאלה דיווח כי לבנון צפויה לדרוש מיוניפי"ל להשיב לשטחה את האזרחים שנמלטו בטענה שהדבר מהווה הפרה של החלטה 1701 של האו"ם. ערוץ חדשות לבנוני אחר דיווח כי צבא לבנון ביצע חיפוש מקיף בביתו של חאיק ומצא שם מכשירי קשר שבאמצעותם שוחח עם מפעיליו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully