וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת במאבק מחודש נגד החגיגת

פנחס וולף ואיילה חננאל

18.5.2009 / 15:31

"חגיגת - הדור החדש" ומוצרים דומים נוספים המופצים בפיצוציות הוכנסו הבוקר על ידי ועדת הבריאות לפקודת הסמים המסוכנים

"חגיגת – הדור החדש" נכנס לפקודת הסמים המסוכנים – כך החליטה היום (שני) ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת. הוועדה אישרה את הוספת החומרים אמפטאמין וקאתינון לסוגיהם לפקודת הסמים המסוכנים. מדובר בחומרים המשווקים תחת שמות ומותגים שונים בפיצוציות בתל אביב וברחבי הארץ. בין המוצרים שאותרו למכירה ואסורים החל מהיום הם "חגיגת הדור החדש", "גת עדן" ו"כיפה אדומה".

נציגי משרד הבריאות ציינו בדיון כי חומרים אלו פוגעים בתפקוד המערכת החיסונית, גורמים לנזק בכבד, בכליות ובריאות ואף עלולים לגרום לשבץ. "יש עדיין חומרים מסוכנים שנמכרים שלא תפסנו ואולי גם לא נצליח לתפוס", הודה נציג המשטרה בדיון, סנ"צ אביי וולף.

ח"כ אריה ביבי (קדימה), שכיהן בעבר כיו"ר הרשות למלחמה בסמים טען כי "הסוחרים מקדימים את המשטרה ומוצאים פרצות בחוק על מנת להמשיך למכור חומרים מסוכנים שונים, בשמות אחרים", כדבריו.

במשרד הבריאות הגיבו להחלטת הועדה ומסרו כי בכוונתם להגיש בהקדם הצעת חוק ברוח דומה. חבר הכנסת חיים כץ (ליכוד), המכהן כראש הועדה, ציין כי היא "תתמוך בכל הליך שיעשה סדר בעניין ויפסול חומרים מסוכנים - רצוי לפני שהם כבר יתחילו להימכר בפיצוציות ובמקומות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully