וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "אישור התקציב היה שערורייתי"

18.5.2009 / 14:44

יו"ר האופוזיציה מתחה ביקורת על התקציב, והתייחסה גם לפגישת נתניהו-אובמה: "מקווים שהתוצאות ישקפו את האינטרסים של ישראל"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

יו"ר ראש האופוזיציה ציפי לבני נשאה היום (שני) דברים בישיבת סיעת קדימה. לבני התייחסה לביקורו של נתניהו בארצות הברית ולפגישתו הצפוייה עם ברק אובמה ואמרה כי "כולנו מקווים שתוצאות ביקורו של ראש הממשלה ישקפו את האינטרסים של ישראל. אני מכבדת את הנוהג שבזמן שראש הממשלה בחו"ל נמתין לשובו ואלו לא יהיו ימים בהם נחדד עמדות ונתקוף את ראש הממשלה".

עם זאת, לבני מתחה ביקורת קשה על העברת התקציב בממשלה ואמרה כי "הליכי אישור התקציב היו שערורייתיים בכל קנה מידה. בעובדה שאנשים פרטיים קובעים סדר יום. גם נושא המע"מ הוא מיותר. זהו מס שנופל על מי שאין לו ופוגע בצמיחה בשביל לטפל בהתחייבויות קוליאציונית. כאשר הנושא יגיע לדיון בכנסת נוביל את המאבק בדבר הרע הזה.

לבני התייחסה לפירסומים על כוונת שר המשפטים יעקב נאמן להרחיב את סמכויותיהם של בתי הדין הרבניים ןאמרה כי "זה נושא שפוגע בזכויות הנשים, ונילחם בכך".

לבני התייחסה אף למדיניות הממשלה ואמרה כי "בנושא האירני אמרתי כבר בעבר גם בארצות הברית וגם לראש הממשלה לפני נסיעתו שאין קואליציה ואופוזיציה. בסוגייה הפלסטינית עמדותינו ידועות". לבני הוסיפה כי "קדימה תציין את יום ירושלים משום שמדובר בעניין לאומי ממדרגה ראשונה, ואנו מתנגדים להפיכתו לעניין פוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully