וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: "יש להפסיק לחבוט במורים"

נעמה טלמור

18.5.2009 / 12:24

שר החינוך קרא לגבש מסלול הערכה להענקת קביעות למורים ומתח ביקורת על התוספת התקציבית: "רק מרימה לנו את הראש מעל המים"

שר החינוך גדעון סער אמר היום (שני) כי יש לגבש דרך, במהלכה ייבדקו המורים ובסופה תהיה הערכה מסכמת לפני שיקבלו קביעות במערכת. סער נשא דברים בוועידת ישראל לחינוך של ארגון המורים שנערכה בקריית שדה התעופה ומנה מספר צעדים שיש לנקוט לטובת מערכת החינוך. סער קרא להקמת קואליציה לאומית למען החינוך. "זה הדבר החשוב ביותר אם רוצים להצליח, לקחתי על עצמי לבצע זאת", אמר סער.

סער התייחס לתוספת התקציבית הקטנה שהושגה לחינוך בשבוע שעבר והודה: "מה שהושג היה מועט ומאפשר בסך הכול להרים את הראש מעל המים". לדברי סער, "הציבור היום בישראל בשל להעמיד את החינוך בראש סדר העדיפויות – זו סיסמא שחוקה שהגיע הזמן להפכה למציאות".

סער קרא גם להעלאת שכר המורים ואמר כי "יש לתת למורים שכר ראוי לצד שינוי שבוע העבודה. יש להפסיק לחבוט במורים וכן לצמצם פערים בין הידע הטכנולוגי המתקדם של התלמידים לבין הידע של המורים".

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ זבולון אורלב, נשא גם הוא דברים בכנס ואמר כי "בקדנציה הזו יש סיכוי מצוין לממש את התקווה בכל הקשור לשינוי במערכת החינוך". אורלב התייחס לפגיעה האנושה בחינוך הטכנולוגי ואמר כי "ישנו פיצוץ של למעלה מ-35 אחוזים במספר התלמידים, ופיצוץ זה נותן את אותותיו. אי אפשר לצפות שתלמידי ישראל יצליחו במבחנים הבינלאומיים במדעים עם כאלה קיצוצים. אין נסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully