וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון לא יאכזב את מעריציו

טלי גולדשטין

17.5.2009 / 20:35

הזמר בן ה-50, שלא הופיע מול קהל כעשור, הבטיח כי למרות מאבקו בסרטן העור, הוא יצא לסדרת ההופעות בלונדון ביולי

מייקל ג'קסון לא מתכוון לאכזב את מעריציו! הזמר, הנאבק במחלת סרטן העור, נחוש בדעתו להחלים לאחר שרופאיו הודיעו לו כי הסרטן בו הוא חולה ניתן לטיפול. לפי דיווח הצהובון ה"סאן", ג'קסון קיבל את הבשורה המרה לפני מספר שבועות, לאחר שהרופאים הבחינו בכתמים על פלג גופו העליון ופניו, המעידים על סרטן העור.

במרץ הודיע הזמר בן ה-50 כי הוא עומד לערוך מסע קאמבק, שיחל ב-8 ביולי ויימשך למעשה עד שנת 2010. לג'קסון נקבעו כ- 50 הופעות באצטדיון O2 שבלונדון. מספר האנשים שיצפו בו עתיד להגיע למיליון בני אדם. ג'קסון עשוי להכניס לכיסו 50 מיליון דולר מסדרת ההופעות - הראשונה שלו זה 12 שנה, לפי מגזין "בילבורד". עוזריו מסרו כי הוא ממתין בקוצר רוח להופיע לפני קהל מעריציו ולא מוכן לאכזבם בשום מחיר. "הוא התעקש לתאם את הטיפולים כך שלא יתנגשו בתאריכי ההופעות", אמרו.

יש הסבורים כי מחלת הסרטן של ג'קסון קשורה למחלת הוויטיליגו (בהקת. מחלת עור שביטוייה כתמים לבנים כתוצאה מחוסר פיגמנט) ממנה סובל הזמר. מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, הזהיר בעבר מפני הסכנה של מחלת סרטן העור כתוצאה מטיפולים להלבנת העור. ג'קסון, כמובן, מכחיש כי עבר טיפולים מסוג זה.

סדרת ההופעות של ג'קסון צפויה להיות זוהרת ומבדרת מאי פעם. היא תכלול 22 תפאורות שונות, מספר תלבושות וכוריאוגרפיה חדשנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully