וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיינית שנאנסה: "אני מאושרת מפסק הדין"

קובי מנדל

17.5.2009 / 15:40

הדוד הורשע באונס שתי אחייניותיו במשך 8 שנים. הוא נדון ל-12 שנות מאסר. היום התווספו לכך פיצויים בסך מיליון שקלים לכל אחת

"אני מאושרת, זה אושר עילאי, זה הרגשה של ניצחון מוחץ. לא ציפיתי לפסק דין שכזה. כך אמרה היום (ראשון) אחת משתי אחיות שנאנסו על ידי דודן ויקבלו פיצויים בסך מיליון שקלים כל אחת. האחיינית אמרה עוד לוואלה! חדשות בתגובה לגזר הדין: "עד היום לא שמעתי את המילה 'סליחה' מדוד שלי וגם לא אסלח לו לעולם".

בית המשפט המחוזי בחיפה פסק הבוקר כי על הדוד לשלם פיצויים בסך כולל של למעלה משני מיליון שקלים לאחייניותיו. האיש הורשע בביצוע עבירות רבות, בהן אינוס במשפחה, ניסיון לאינוס במשפחה, מעשים מגונים במשפחה ומעשים מגונים בפני קטין.

האיש הורשע בתחילה במסגרת הליך פלילי ונדון למאסר של 12 שנים, עשר מתוכן בפועל והיתר על תנאי. כמו כן, נפסק כי ישלם פיצוי לכל אחת מהתובעות בסכום של 20 אלף שקלים. לאחר תום ההליך הפלילי הגישו האחיות תביעה אזרחית נגד הדוד.

לדברי השופט רון סוקול,"הערכת הנזק הלא כספי של כל ניזוק אינה עניין אריתמטי, וכל מקרה נבדק לפי נסיבותיו. כאשר מדובר בפגיעה כה קשה וכאשר ברור כי הסבל, הכאב ותחושת ההשפלה והבושה ילוו את הקרבן כל ימיו, ראוי שהפיצוי יהיה משמעותי". כמו כן פוצו התובעות גם בגין הפסדי שכר בעתיד וטיפולים נפשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully