וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: נעצרו 2 חשודים בפריצה ל-7 דירות

רמי שני

17.5.2009 / 14:54

על פי החשד, השניים חדרו לדירות בזמן שדיירי הבית ישנו בתוכן, גנבו תכשיטים וכרטיסי אשראי, ורכשו באמצעותם סיגריות ומוצרים שונים

משטרת אשדוד עצרה במהלך סוף השבוע שני תושבים בחשד לסדרת פריצות לדירות. המעצרים בוצעו בעקבות דיווחים על
פריצות באישון לילה לשבע דירות ברחבי העיר, בזמן שבעליהן
לנו בהן. לדברי חוקרי התשאול של תחנת אשדוד אילנית חכמון ומנחם שריקאר, הפורצים הם עבריינים שמוכרים למשטרה.

בלשי תחנת אשדוד ערכו סיורי מניעה ומצוד לילי כדי לאתר את רכבם של החשודים וללכוד את הפורצים. ביום רביעי עלה בידם של בלשי תחנת אשדוד יום טוב בן אדרת ודביר אלון להבחין בטנדר הסקודה המבוקש כשבתוכו שני העבריינים המוכרים למשטרה בתחום עבירות הרכוש. ברשותם של בעל הרכב בן ה- 25 וחברו בן ה-41 נמצאו גם טלפונים ניידים החשודים כגנובים.

על פי חקירתם, בחלק מהפריצות הם גנבו כרטיסי אשראי וביצעו רכישות של סיגריות ומוצרים נוספים בחנויות ובתחנות דלק. בחלק מהחנויות אף תועדו החשודים במצלמות האבטחה. החשודים הכחישו בתחילה את המיוחס להם ולמחרת הובאו להארכת מעצר בבית המשפט השלום באשדוד. השופט גיל דניאל קבע בהחלטתו כי "נאספו ראיות של ממש אשר קושרות את המשיבים לעבירות הפריצה". דניאל הורה על מעצרם לחמישה ימים.

לאחר הארכת מעצרם הציגו חוקרי התשאול בפני הפורצים את חומר החקירה והתיעוד המצולם של הרכישה שביצעו בכרטיסי האשראי. החשודים הודו בעבירות והובילו את החוקרים בשלב זה לשבע דירות שפרצו במהלך החודש. עיקר שללם היה תכשיטים, כרטיסי אשראי וטלפונים ניידים. היום הם יובאו שוב להארכת מעצרם על מנת לאפשר למשטרה להשלים את החקירה ולהגיש נגדם כתב אישום. כמו כן תבקש המשטרה להחזיקם במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully