וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: בת 66 עומדת להפוך לאמא

עידן דורנר

17.5.2009 / 12:48

אליזבת' אדניי, הנמצאת בחודש השמיני להריונה, דוחה את הביקורת הציבורית על החלטתה ללדת בגילה המתקדם

אשת עסקים בת 66 מבריטניה, שנכנסה להריון ועומדת להפוך לאמא המבוגרת ביותר בממלכה, דוחה את הביקורת הציבורית על החלטתה ללדת את התינוק בגילה המתקדם. האם לעתיד, אליזבת' אדניי, אמרה: "לא מעניין אותי שאהיה האמא המבוגרת ביותר בבריטניה".

אדניי, גרושה ללא ילדים עד כה, נמצאת בחודש השמיני להריונה. היא מבוגרת בארבע שנים מהשיאנית הקודמת, פטרישיה ראשברוק, שהיתה בת 62 כשבנה נולד. היא טוענת להגנתה שהיא מרגישה כבת מחצית מגילה האמיתי. "הגיל הפיזי שלי לא חשוב, אלא מה שאני מרגישה בפנים", אמרה. אדניי שתהיה בת 67 ביולי, מנהלת עסק ולדבריה, "יש לי בחורות צעירות שעובדות עבורי במפעל ואני בכושר טוב יותר מהן. אני לא צריכה להגן על ההחלטה שלי. זה ביני לבין בני, ולא אף אחד אחר".

היא עברה טיפולי פוריות באוקראינה ומתכוונת ללדת בקיימברידג'. מרבית המרפאות בבריטניה לא מספקות טיפולי הפריה לנשים שעברו את גיל 50. פרופסור סברינו אנטינורי, שסייע לראשברוק להיכנס להריון לפני שלוש שנים אמר, כי הוא נדהם לשמוע שאדניי עומדת ללדת. "אני מכבד את ההחלטה מבחינה רפואית", אמר, "אך כניסה להריון לאחר גיל 63 מסוכנת מכיוון שאין הבטחה שלילד תהיה אימא דואגת או משפחה. אפשר להכניס גם בת 83 להריון, אך זה יהיה פשע רפואי בגלל הסבירות הגבוהה שהילד יאבד את אימו בשלב מוקדם ויסבול מבעיות פסיכולוגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully