וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות הסבתא: "מארי לא התעניינה ברוז"

עדי שמחוביץ

17.5.2009 / 11:49

ויויאן יעקב, אמו של רוני רון וסבתה של הילדה רוז, העידה היום במשפטם של רון ומארי פיזאם. "רוז אמרה שאמא לא אוהבת אותה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, נמשך היום (ראשון) משפטם של רוני רון ומארי פיזאם הנאשמים ברצח הילדה רוז. אמו של רון, ויויאן יעקב, ביקשה להעיד בדלתיים סגורות, אך בית המשפט דחה את בקשתה. במהלך הדיון התפרצה סבתה של רוז ואמרה : "אני לא זוכרת, אני בלחץ עם האנשים, קשה לי גם ככה. יש לי צער מאוד קשה, כל המשפחה הלכה, מה רוצים ממני?"

לאחר שנרגעה, החלה אמו של רון לגולל את שאירע, לטענתה, לפני מציאת גופתה של רוז במימי נחל הירקון. לדבריה, "רוני ביקש שרוז תישאר אצלי, והיא היתה אצלי במשך חודשיים. מדי פעם רוז חזרה לרוני ומארי. בחג פורים רוני קנה לרוז חליפה של שלגייה ולאחר שהיא עברה לגור אצלי, רוני הביא לה מיטה גדולה ובגדים".

לאחר מכן, בחרה הסבתא לתקוף את מארי ואמרה כי "בתקופה שרוז היתה אצלי, מארי לא התעניינה, לא שאלה עליה, ואילו רוני היה מתעניין בה פעם או פעמיים בשבוע. במהלך החודשיים, לקחתי את רוז לרוני כחמש-שש פעמים. ב-12 במאי, הייתי צריכה ללכת להצגה ושבוע לפני כן ביקשתי מרוני שייקח את הילדה. אחרי שחזרתי, רוני שאל אותי אם אני רוצה את הילדה, אז אמרתי לו שאני רוצה שירשום אותה לגן ואז אני אקח אותה".

השופט הקשה על הסבתא ויויאן וביקש ממנה לתאר בדיוק כיצד התנהלה השיחה בינה לבין בנה רוני. "רוני אמר לי", תיארה הסבתא, "את רוצה את הילדה או לא רוצה את הילדה? ואני השבתי לו שאני רוצה את הילדה, אבל במסגרת". הסבתא הוסיפה כי "יומיים לאחר מכן רציתי לקחת את כל נכדיי לקרקס בנתניה והתקשרתי למארי שצעקה עלי: 'מה את רוצה? אין לך מה לחפש פה'. היא גם קיללה אותי ואמרתי לה שהיא חולת נפש ולא נורמלית".

עוד אמרה הסבתא ויויאן בעדותה כי "אחרי שיצאתי מהקרקס לא שמעתי יותר מרוני, וחשבתי שהכל אצלם על מי מנוחות. אם היתה בעיה, רוני היה בא ומספר לי. אחרי זמן מה שמעתי ממישהו שרוז נמצאת בבית יתומים ולאחר מכן גם שמעתי שהיא נמצאת בפנימייה לחינוך מיוחד. הלכתי גם לשכונה של רוני ומארי ושאלתי את בעלת הבית אם היא ראתה את רוז, והיא השיבה לי שהיא ראתה רק את שתי הבנות של של רוני ומארי".

לאחר מכן חזרה הסבתא לתקוף את מארי: "אם אמא של רוז היתה באה אלי ואומרת לי שאני אקח את הילדה לתמיד ושהיא תיתן לי ייפוי כוח, הייתי לוקחת אותה, מגדלת אותה, הייתי בונה לה חדר ורוד, אבל היא לא באה. פעם אחת שרוני ומארי היו אצלי, רוז עשתה פיפי במכנסיים ומארי אמרה לה: 'תבכי תבכי'. מארי דחפה את הילדה לשירותים, מהשירותים לחדר ואז הם הלכו וזה נגמר. רוז אמרה לי בשלב מסוים: 'אמא לא אוהבת אותי', ואני אמרתי לה: 'היא כן אוהבת אותך, היא אמא שלך'. רוז גם אמרה לי שמארי משחקת רק עם שתי האחיות שלה ושאותה היא לא מנשקת ולא מחבקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully