וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: "חשפנו חצי טון חומר נפץ בסיני"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.5.2009 / 11:31

לדברי כוחות הביטחון במדינה, החומר נמצא במחסן סודי בצפון חצי האי. בשבוע שעבר אותרו באזור 266 רקטות, שיועדו להברחה לרצועה

כוחות הביטחון במצרים הודיעו היום (ראשון), כי חשפו מצבור של חצי טון חומר נפץ מסוג TNT באזור שייח' זויד שבצפון חצי האי סיני. מקור ביטחוני מצרי מסר לכלי תקשורת במצרים, כי חומרי הנפץ התגלו בתוך מחסן סודי שכלל גם כלי נשק רבים. "כוחות הביטחון מצאו עקבות בתוך המחסן ובסביבתו", הוסיף.

לדברי המקור, כוח ביטחוני המורכב מעשרות אנשי ביטחון ומומחים לחומרי נפץ נכנסו לאחד מהמחבואים הסודיים בכפר תומה שבעיר שייח' זויד, ושם נמצא מתחת לאדמה המחסן הסודי. בתוך המחסן נחשפו חומרי הנפץ וכלי הנשק.

ביום שישי דיווח העיתון "אל-קודס אל-ערבי" הרואה אור בלונדון, כי בסיני התגלה מצבור גדול של נשק שיועד להברחה לתוך הרצועה. כוחות הביטחון המצרים איתרו במקום 266 רקטות, עשרות מוקשים, עשרות פגזים ורימונים רבים. בנוסף, נמצאו שלושה טילים נגד מטוסים ושלושה טילי קרקע. טרם נעצרו חשודים על רקע הפשיטה למקום.

בעת האחרונה מתגברים כוחות הביטחון המצרים את האבטחה באזור המנהרות שבגבול רצועת עזה-מצרים. זאת על רקע חשיפתה של רשת הטרור של חיזבאללה שנעצרה במצרים בחשד שתכננה לבצע פיגועים במדינה. מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אף הודה, כי חברי הרשת פעלו להעברת נשק לרצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully