וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד כמו כלב - אוהב כל רגע

אריה שמידט

17.5.2009 / 11:28

אלווין ממשיך להצטיין בלימודי הנחייה שלו, למרות שיש לו מורה קשוח ולמרות שהוא מעדיף שילטפו אותו כל היום. פרק 13

להיות תלמיד של עמי זה לא עניין של מה בכך. השמש עוד לא התעוררה ועמי כבר מגיע ומאיר אותנו. בקבוצה שלי לומדים, בנוסף אלי גם שנדי, רינגו ושון. אף אחד מהם הוא לא אחות או אח שלי. השמות של כל אחייותי ואחיי מתחיל באות אלף. למרות זאת, אנחנו חברים מאד טובים.

בתחילת יום הלימודים, אנחנו עולים לטנדר וכל פעם נוסעים למקום אחר. עמי לוקח אותנו למקומות חדשים, בהם לא טיילתי מקודם. כשמגיעים למקום המיועד, עמי בוחר את התלמיד הראשון ויוצא איתו לדרך. האחרים, ממתינים בטנדר, מנמנמים, מקשקשים או מספרים חוויות מהמשפחות בהן בילינו את השנה הראשונה לחיינו.

אני הכי אוהב לספר איך התגלצ'תי עם טל בגן השעשועים ואיך מצאתי את ארגז הבאגטים מאחורי הסופר. כולם מתלהבים כשאני מספר את הסיפורים הללו. לפעמים, אני מתגעגע לאיריס וטל.

כמורה יודע מה טוב

אני תמיד אוהב לצאת ראשון לשיעור, כי אז, כאשר אני חוזר לטנדר, יש לי מה לספר לחברה. אני מאד אוהב לספר דברים חדשים, כי אז אני מאד חשוב וכולם מקשיבים לדבריי. כשעמי פותח את הדלת , אני משתדל תמיד להידחף ראשון, אבל עמי כבר למד את הטריק שלי ולפעמים הוא מחייך, אומר לי, להמתין לתורי ולוקח מישהו מחברי. לא נורא! בסך הכל , זה לא צודק שאהיה תמיד ראשון שיוצא לשיעור.

לפעמים, פגשנו אנשים שטיילו עם ילדיהם והילדים ביקשו ללטף אותי. עמי לא מרשה ליטופים באמצע ההליכה, כשאני רתום והוא אוחז בידית הרתמה. הוא אומר שזה מוציא אותי מריכוז וכאשר אני לומד, אני חייב להיות מרוכז. אני כועס שעמי לא מרשה שילטפו אותי, אבל הוא בסך הכל, צודק.

אם אני לא שם לב, כשעמי אוחז בידית, הוא יכול להתנגש בעמוד חשמל, או עץ, או לפול לבור פתוח. זה מאד מסוכן. אבל, הרבה פעמים, אחרי שיעור, עמי לוקח את כולנו לגן ציבורי או למגרש עם דשא ירוק והרבה אנשים שמשחקים בכדורים ובועטים לכיוון איש לבוש בשחור שעומד בתוך מסגרת מעץ עם רשת מאחוריה ושם מותר לשחק, מותר ללטף אותנו ואפילו לרוץ איתנו. כשאנחנו לא הולכים עם רתמה, מותר לנו להשתובב כמו כל כלב. אני אוהב השתובבויות, אבל גם חשוב לעבוד.

שומר אנוכי?

בימים החמים מאד לא כל כך נעים לצאת ללימודים. קודם כל, אני כלב צפוני, אבותיי מקורם ממחוז לברדור שבקנדה ושם תמיד קריר עד קפוא. בארץ ישראל, מאד חם בקיץ וקשה לי לטייל בשמש הלוהטת. במיוחד זה לא נעים ללכת באמצע המדרכה הלוהטת כשכפות הרגליים ממש כואבות מהחום. מדוע באמצע המדרכה אתם שואלים? כי אם אלך בצד, היכן שהצל נמצא ועמי הולך מימיני, אדחק אותו לגדר והוא יכול לקבל מכה מהגדר. בצד השני של המדרכה, הוא יכול ליפול לכביש וגם זה מסוכן. הוא תמיד הולך צמוד אלי, אז אני חייב לשמור עליו. אני רוצה להיות תלמיד מצטיין, אז חובה עלי לשמור עליו.

יום אחד, עשה עמי דבר מאד מוזר ומסוכן! אבל על זה אספר לכם בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully