וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנוני נוסף נעצר בחשד שריגל למען ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.5.2009 / 14:33

לפי דיווח בלבנון, בבית החשוד נתפסו ציוד טכנולוגי מתקדם ומכשירי קשר. באחרונה נעצרו במדינה יותר מ-20 בני אדם בגין אותו חשד

כוחות הביטחון בלבנון עצרו לפנות בוקר חשוד נוסף בריגול לטובת ישראל. כך דיווחו הבוקר (שבת) כלי תקשורת בלבנון מפי מקורות ביטחוניים במדינה. לפי הדיווח, החשוד הוא זיאד אל-חומסי שכיהן בעבר כראש מועצת העיירה סעד נאיל וכיום הוא משמש כדובר סיעת "אל-מוסתקבל" של סעד חרירי באזור. באחרונה נעצרו בלבנון יותר מעשרים בני אדם בחשד שריגלו לטובת ישראל.

בדיווח נמסר עוד כי בבית החשוד נתפסו ציוד טכנולוגי מתקדם ומכשירי קשר, וכי מתנהלת נגדו חקירה שתגלה בקרוב אם אל-חומסי פעל במסגרת רשת ריגול או לבדו. כלי התקשורת בלבנון דיווחו, כי לאחר היוודע דבר מעצרו של אל-חומסי חסמו תושבי האזור כבישים מרכזיים במקום, השליכו אבנים, שרפו צמיגים וקראו לשחררו אחרת יסלימו את צעדיהם.


גורם ביטחוני בכיר בלבנון אמר לפני כשבוע, כי "רשתות הריגול למען בישראל שנתפסו באחרונה בלבנון פעלו עבור ישראל עוד לפני מלחמת לבנון השנייה וסייעו לה להשיג פגיעות מדויקות בקרב אנשי חיזבאללה במהלך המלחמה ולפגוע ביעדי הארגון הלבנוני". הגורם העריך כי צפויים מעצרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully