וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים לרה"מ: "לא להתקפל מול ארה"ב"

פנחס וולף

14.5.2009 / 22:47

ראש הממשלה מתכונן לנסיעתו לוושינגטון ומול ביתו הפגינו הערב אנשי ימין: "מצפים מנתניהו שיאמר - ישראל שייכת אך ורק לעם אחד"

מערכת וואלה

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: נעמה דרור)

אנשי ימין, ובתוכם אנשי מפלגת האיחוד הלאומי, הפגינו היום (חמישי) מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת נסיעתו לארצות הברית. המפגינים קראו לראש הממשלה "לא להתקפל מול דרישות האמריקאים". חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אמר: "אנחנו מצפים מנתניהו שיאמר - ארץ ישראל ההיסטורית שייכת אך ורק לעם אחד". לדבריו, "לפני שלושה חודשים היו כאן בחירות, והעם בחר לשלוח את השמאל הביתה. העם בחר ימין, ועם ישראל לא יקבל את זה עוד פעם - שהוא בחר ימין וקיבל שמאל".

ראש מועצת קדומים לשעבר דניאלה וייס אמרה: "אנחנו ציפינו שנתניהו יתחיל ברגל ימין ואנחנו כאן לתת סימן של אזהרה", לדבריה, "נתניהו תכנן להתייצב מול מלכי עולם בלי הימין הקיצוני, וזו הסיבה שהוא רצה להיפטר מהאיחוד הלאומי".

בתוך כך, חברי סיעת הבית היהודי דורשים מראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עימו לפני צאתו לארצות הברית. במכתב ששלחו היום לנתניהו חברי הסיעה נכתב כי "לסיעתנו יש עמדה מדינית ברורה השוללת מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון ואת הרעיון הנואל של שתי מדינות לשני עמים. אנו רוצים להבטיח כי זו תהיה גם עמדת הממשלה בראשותך כפי שהצהרת לא אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully