וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מרעיל סדרתי בתל אביב

14.5.2009 / 16:30

ציפורים, חתולי רחוב וכעשרה כלבים הורעלו למוות בגינה בתל אביב. טרם נמצא חשוד במעשים, מומלץ לא להגיע למקום

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכה: נעמה דרור)

במשך השבוע האחרון הורעלו למוות כלבים, חתולים רבים וציפורים בגינה באזור קריית שלום בתל אביב, בסמוך לרחוב אסירי ציון. ההרעלות, שהחלו ביום שלישי שעבר (5.5) דווחו לראשונה על ידי מנהל בית החולים הווטרינרי בנווה צדק, ד"ר טל צמח, ששיער על פי התסמינים של הכלבים שהגיעו אליו, כי מדובר בהרעלה מכוונת. הכלבים סבלו מהפרעות עצביות ומתו בתוך זמן קצר ביותר. עמותת "תנו לחיות לחיות" דיווחה על פגר אחרון שנמצא באזור ביום שני (11.5). מאז לא ידוע על מקרים נוספים.

מוות מהיר, בייסורים

במשך השבוע, כאמור, נוספו לרשימה עוד בעלי חיים – ציפורים, חתולי רחוב וכלבים של תושבי השכונה שטיילו בגינה כהרגלם. רייצ'ל, תושבת המקום נהגה לטייל בפארק בקביעות. ביום שני בלילה, הכלבה אכלה משהו שנראה כמו סלט טונה עטוף בנייר אלומיניום וכעבור דקות ספורות החלו התסמינים: "בהתחלה היא איבדה שיווי משקל, אז התחילו עוויתות בגוף ופרכוסים, ריור והעיניים החלו לדמוע. בהתחלה חשבתי שהיא רק צריכה להקיא, אבל מהר מאוד היה ברור שמדובר במשהו רציני יותר. היא שילשלה על עצמה, והיה מאוד קשה להכניס אותה למכונית. כשהגענו לווטרינר, אחרי כ-20 דקות, היה ברור לי שאין מה לעשות. היא מתה דקות ספורות לאחר מכן".

העירייה עוקבת

ל', שגם כלבה הורעל ומת בייסורים תוך זמן קצר, אמרה לוואלה! ירוק כי "יש הרבה אנשים בשכונה הזאת שמאוד לא מרוצים מנוכחותם של כלבים, ופעמים רבות שמעתי מהם הערות בנושא. לכן יש לי הרגשה שמדובר בהרעלה מכוונת". ל' ובעלי כלבים נוספים אף הפעילו חוקר פרטי כדי לבדוק את המקרים. תושבים אחרים מעידים על גרגרים קטנים וורודים, וחושדים שמדובר בזרחן.

מהעירייה נמסר כי "בימים האחרונים התקבלו מספר תלונות בנוגע לתמותת כלבים בקרית שלום. ככל הנראה, הכלבים מתו כתוצאה מהרעלה אך טרם אותר הגורם להרעלה. בכל מקרה, פקחי אגף התברואה ימשיכו לסייר ולעקוב אחר המתרחש באזור".

(עדכון אחרון: 21:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully