וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נער החידות" איבד את ביתו במומביי

טלי גולדשטין

14.5.2009 / 14:48

רשויות מומביי הרסו את ביתו של אחד מכוכבי "נער החידות" בטענה כי משפחתו השתלטה על שטח ציבורי, בו אמור להיות מוקם פארק

ביתו של אחד מהילדים המככבים בסרט זוכה האוסקר "נער החידות מומביי" נהרס על ידי רשויות העיר. לפי דיווח רשת ה-BBC, המשטרה היכתה את הילד אז'רודין מוחמד איסמעיל במקל במבוק לפני שסילקה אות ומביתו. לטענת הרשויות, הילד ומשפחתו השתלטו על שטח הנמצא בבעלות הממשלה.

איסמעיל גילם בסרט את הגירסה הצעירה של אחד מכוכבי הסרט. משפחתו התגוררה במקלט זמני שקירותיו לוחות פלסטיק על מקלות במבוק בשכונת עוני במומביי. אם הילד אמרה כי אינה יודעת מה יעלה עתה בגורל משפחתה.

"הבית שלנו נלקח על ידי הרשויות. לא נתנו כל מגורים חלופיים. קודם לכן, אמרו הרשויות כי יעניקו לנו בית, אך איני חושבת שזה יקרה", אמרה שאמים איסמעיל. פקיד בעיריית מומביי, שהיה נוכח בהריסת הבית של משפחת איסמעיל, אמר כי זהו הרס זמני של בתים לא חוקיים. הוא הוסיף כי השטח מיועד לפארק ציבורי.

למרבה האירוניה, באפריל יוצרי הסרט, זוכה שמונה פרסי אוסקר, תרמו 500,000 לירות שטרלינג מרווחי הסרט לארגון צדקה למען פיתוח שכונות המצוקה במומביי. יוצרי הלהיט תרמו את הכסף לארגון בשם "Plan", אשר פועל בקרב 50 מדינות מסביב לעולם. הכסף ישמש לתוכנית חומש לפיתוח פרויקט למען ילדיה העניים של מומביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully