וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"קאמה סוטרה" של הקתולים הפך לרב מכר

טלי גולדשטין

14.5.2009 / 13:15

כומר קתולי פולני פרסם מדריך סקס לזוגות נשואים ולא מתרגש מהביקורת על התנזרותו. "עשיתי הקבלה בין סקס למשחק כדורגל"

כומר פולני גרם לשערורייה בזעיר אנפין כשפרסם מדריך לסקס, המייעץ לזוגות כיצד לקיים יחסי מין "מלאים בפנטזיה ומרגשים". הספר "סקס שמעולם לא הכרת: מדריך לזוגות נשואים האוהבים את האל", שחיבר הכומר חוויר נוטס, זכה כבר לכינוי "הקאמה סוטרה של הקתולים".

לפי דיווח ה"טלגרף" הבריטי, הכומר הפרנציסקני מפרט בפרוטרוט כיצד יכולים זוגות נשואים לתבל את חיי המין שלהם. "הכול מורשה - ליטופים, תנוחות – כל עוד המטרה היא גירוי ועשיית דבר האל. במהלך המעשה עצמו, על זוגות להראות את אהבתם בכל צורה אפשרית ולענג אחד את השניה", כתב נוטס. סקס בחיי הנישואים, מסביר הכומר, לא צריך להיות דבר משעמם כי אם פעילות "מרגשת, מפתיעה ומלאת בפנטזיות".

המדריך ניתן לרכישה ברשתות הגדולות בפולין. הוא ראה אור בתמיכת הכנסייה הקתולית במדינה והפך מיד לרב מכר. בית ההוצאה לאור כבר שוקל להוציא מהדורה שניה. הכומר נוטס אמר כי חיבר את המדריך מכיוון שקיים צורך להתייחס לסוגיות כגון סקס, אליהן התייחסה הכנסייה בעבר כטאבו.

"עשיתי הקבלה בין סקס למשחק כדורגל", אמר הכומר, "ישנם חוקים. לדוגמא, אינך יכול לעשות עבירה או לבעוט את הכדור לחוץ. עם זאת, הליגה יכולה לכלול קבוצות שונות ברמות שונות. יש משחקים נהדרים ויש משחקים משעממים", הוסיף.

הכומר נוטס לא התרגש גם מהביקורת שנמתחה עליו בשל היותו נזיר הכותב על דבר שמעולם לא חווה על בשרו. לדבריו, הניסיון בא מהקשבה לזוגות נשואים המדברים איתו על סקס. בנוסף, במשך כשנה הוא ניהל אתר אינטרנט, בו העניק עצות הנוגעות לסקס בפולנית ובאנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully