וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה משולבת

ענת קם

14.5.2009 / 11:08

המשא ומתן בין עובדי הדירוג המשולב לרשות השידור על קבלת תוספת השכר לעובדי המדינה התפוצץ. הרשות: "נשלם מקדמה למרות שאין חתימה"

ועד הגג של הדירוג המשולב ברשות השידור הודיע אתמול (רביעי) כי הוא מפסיק את דיוני המשא ומתן במסגרת הרפורמה ברשות. במכתב שנשלח ליושב ראש הרשות משה גביש ולמנכ"ל מוטי שקלאר הודיע הוועד כי לאור הפרת ההסכם הנוגע לתשלום תוספת שכר לעובדי הדירוג המשולב, הוועד לא ימשיך לנהל משא ומתן על יישום הרפורמה.

עובדי רשות השידור מתחלקים לשלושה דירוגים עיקריים: הנדסאים וטכנאים; עיתונאים; ודירוג משולב, שהם עובדים טכניים בדירוג שכר שונה. כל עובדי הרשות נחשבים עובדי מדינה, אולם לפני כתשע שנים, כשהוחלט על תוספת שכר לרוב עובדי המדינה, רק הטכנאים והעיתונאים ברשות קיבלו אותה. לאחרונה נחתם הסכם בין יושב ראש ההסתדרות עופר עיני, הממונה על השכר באוצר אילן לוין והנהלת רשות השידור על ביצוע מיידי של התוספת לעובדי הדירוג המשולב ועובדים נוספים ברשות השידור. אולם, לדברי אחד מעובדי הרשות, במהלך דיוני יישום הרפורמה ניסתה הנהלת הרשות להשתמש בתוספת זו כקלף מיקוח בדיון על הסכמי ההעסקה העתידיים. על רקע זה, הודיעו העובדים כי יפסיקו את דיוני יישום הרפורמה.

במכתב שנשלח אתמול נכתב: "לא ננהל משא ומתן, כאשר יד אחת מחזיקה את התוספת הנ"ל כבת-ערובה וביד השנייה מצמידים לנו אקדח לרקה".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "אכן נחתם הסכם עקרוני על תוספת 16%, התשלום מחייב חתימה על ההסכם בין האוצר לבין הגורמים האחרים ולפנים משורת הדין, למרות שאין חתימה, תשולם מקדמה לאחר משכורת חודש מאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully