וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבבות קיבלו את פני האפיפיור בנצרת

עידן דורנר וניר יהב

14.5.2009 / 10:11

בנדיקטוס ה-16 התקבל בתשואות בהר הקפיצה. הוא יערוך מיסה בכנסיית הבשורה וייפגש עם מנהיגים דתיים ועם רה"מ נתניהו

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

יותר מ-40 אלף איש קיבלו הבוקר (חמישי) בהתרגשות ובתשואות את האפיפיור בנדיקטוס ה-16 שהגיע לנהל את המיסה המרכזית בהר הקפיצה בסמוך לנצרת. בין המשתתפים רבבות צליינים מכל רחבי העולם, תושבי העיר ונוצרים מכל רחבי המדינה. משטרת ישראל ערוכה בכוחות גדולים על מנת לאבטח את האירוע. במקום פרושים גם כוחות גדולים של מגן דוד אדום וכיבוי אש.

לאחר המיסה יסעד האפיפיור עם מועצת הכנסיות הקתוליות בארץ הקודש במנזר הפרנציסקאנים בעיר, שם גם ייפגש מאוחר יותר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. אחר כך יבקר בכנסיית הבשורה ואף יתפלל בה. מחר צפוי האפיפיור לבקר בירושלים ולפקוד את כנסיית הקבר.

ראש עיריית נצרת ראמז ג'ראייסי אמר בשבוע שעבר לוואלה! חדשות כי בעיר מקווים שביקור האפיפיור יקדם את הכלכלה המקומית. "אני מקווה שבנדיקטוס ה-16 יקרא באופן מפורש למאמינים לבוא ולבקר בעיר. הרי האירוע החשוב ביותר בביקור של האפיפיור, שממקד גם את ההתעניינות של כלי התקשורת העולמיים, הוא האירוע בנצרת, ולא בכדי. נצרת תגיע לסלון של מאות מיליונים ברחבי תבל. אין כוח שיווקי גדול יותר כמו הביקור הזה".

הר הקפיצה, הממוקם בדרומה של נצרת ומשקיף אל עמק יזרעאל, הוא אתר מקודש לנצרות הקתולית. על פי המסורת, ישו קפץ מההר אל העמק ויצא ללא פגע. המסורת מתבססת על הבשורה על פי לוקאס. כנסיית הבשורה הממוקמת בעיר נבנתה במקום בו על פי המסורת בישר המלאך גבריאל לאמו של ישו כי היא צפויה ללדת אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully