וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני למפוני גוש קטיף: "אני אחראית לכם"

פנחס וולף

13.5.2009 / 19:33

המתיישבים שפונו ביקשו להיפגש עם שרת החוץ בממשלה שביצעה את ההתנתקות. "מההתחלה חשבתי שנכון לפתוח בהידברות"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, נפגשה היום (רביעי) עם נציגי המפונים מגוש קטיף. המפונים ביקשו להיפגש עם לבני, שהיתה שרת החוץ בממשלה שביצעה את ההתנתקות מעזה, על מנת שתסייע להם לקבל את כל מה שהובטח להם לאחר הפינוי. לבני מצדה הבטיחה כי מפלגת קדימה תעמוד בקשר עם נציגי המפונים ותסייע להם באמצעים העומדים לרשותה.

בפגישה אמרה לבני: "אני הייתי חלק מממשלה שקיבלה החלטה לפנות אתכם מגוף קטיף. זו החלטה מדינית, אבל נוגעת לגורלות שלכם. מהיום הראשון חשבתי שנכון לפתוח בהידברות, כדי להקטין את הנזק. אני לא מקבלת את האמירה של קבלת צ'ק וזהו. העניין הקהילתי הוא הרבה יותר מנושא טכני".

"זוהי התארגנות חברתית וייתכן שאלו מאיתנו שחיים בעיר הגדולה, מתקשים להבין זאת", הוסיפה לבני, "אני ראיתי את עצמי ועדיין רואה את עצמי אחראית לתהליך. הטיפול עובר לממשלה החדשה מטבע הדברים, אך אין זה אומר שלא צריך להשלים את הטיפול. לא העברתי את האחריות מעלי כאשר הגעתי לאופוזיציה".

יו"ר ועד מתיישבי גוש קטיף, דורון בן שלומי, אמר ללבני: "באנו לפגישה כדי לדרוש אחריות. הממשלה שקיבלה את ההחלטה על הגירוש, לא לקחה אחריות והיום אומרים זאת מנכ"לים בוועדת החקירה הממלכתית שבודקת את הפינוי. כיו"ר אופוזיציה, יש לך אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully