וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה פיילין תספר לנו את האמת ורק את האמת

טלי גולדשטין

13.5.2009 / 19:30

מושלת אלסקה והמועמדת לשעבר לתפקיד סגנית הנשיא, תכתוב אוטוביוגרפיה. "יהיה נחמד לספר את הסיפור ללא עיוות התקשורת"

שרה פיילין, המועמדת הרפובליקנית לשעבר לתפקיד סגנית הנשיאות לצד ג'ון מקיין המובס, חתמה על עסקה לפרסום זיכרונותיה. לפי דיווח ה"גרדיאן" הבריטי, הספר יראה אור בשנה הבאה. לאחר חתימת העסקה, אמרה פיילין כי היא ממתינה בקוצר לרוח להזדמנות לספר את סיפורה "ללא פילטרים מעוותים".

פיילין חתמה על העסקה לפרסום האוטוביוגרפיה, שתכלול פירוט של חייה האישיים והפוליטיים, עם הוצאת הספרים "הארפר קולינס". ההיבטים הכלכליים של העסקה לא פורסמו, אך לפי השמועות, פיילין עשויה להרוויח כשבעה מיליוני דולרים מפרסום הספר.

"כל כך הרבה דברים נכתבו ונאמרו בתקשורת שלא היו מדויקים, כך שיהיה נחמד סוף כל סוף לספר את האמת לגבינו ולגבי מה שאלסקה ואני מייצגות", אמרה פיילין, "יהיה נחמד ליישם את התואר שלי בעיתונאות בספר זה ולספר את סיפורי, את סיפורה של אלסקה", הוסיפה. פיילין קיבלה תואר בעיתונאות מאוניברסיטת איידהו. היא כתבה יומנים כל חייה, דבר שהיא מצפה שיסייע לה בכתיבת הספר. "קריירת העיתונאות שלי נפסקה כשגיליתי שאני בהריון עם טריג ולאחר מכן טראק הלך למלחמה וגילינו שבריסטול בהריון. כתיבת יומן בתקופות אלו עזרה לי מאד", סיפרה המושלת.

העסקה של פיילין היא האחרונה בשורה של ספרי זיכרונות של פוליטיקאים, שעומדים לראות אור בקרוב. במרץ, הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש חתם על עסקה עם הוצאת הספרים "רנדום האוס". אשתו לורה חתמה על עסקה לפרסום האוטוביוגרפיה שלה בתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully