וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרמטכ"ל דיבר מהלב ולא מכוונה זדונית"

13.5.2009 / 17:32

ראש הממשלה נתניהו התייחס לעימות עם אשכנזי בנוגע להעלאת גיל הפרישה בצה"ל. "הרמטכ"ל טרח להבהיר תוך דקות שהוא מתנצל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אהוד ברק ושר האוצר יובל שטייניץ, התייחסו היום (רביעי) לעימות אמש בין הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי לנתניהו. השניים התעמתו לאחר שהרמטכ"ל יצא נגד הכוונה להעלות את גיל הפרישה בצה"ל. שר האוצר יובל שטייניץ אמר בדיון אמש שעלות הפנסיה של יוצאי הצבאי מגיעה ל-4.5 מיליארד שקלים. לשמע הסכום, אמר ראש הממשלה: "אני לא יכול לקבל את זה" והרמטכ"ל השיב לו "אז אל תקבל".

בתדרוך עיתונאים שעסק באישור התקציב, אמר נתניהו כי "הרמטכ"ל טרח להבהיר תוך דקות שהוא מתנצל. הוא בא אלי אתמול בערב והתנצל באופן אישי. היום הוא התקשר וביקש להודות לי על העזרה למערכת הביטחון והתנצל שוב. הערכתי שהוא מדבר מהלב ולא מתוך כוונה זדונית. זה היה ביטוי של מצוקה שקיימת במערכת הביטחון".

שר הביטחון אהוד ברק אמר בנוגע לתקרית כי "אין לי ספק שהרמטכ"ל ניסה לבטא את מצוקת האנשים במערכת הביטחון, הוא תרם הרבה מאוד בהשגת ההסדר מהצד של מערכת הביטחון. יש מעט עובדי ציבור עם יכולת מקצועית כשלו".

גם שר האוצר יובל שטייניץ התייחס לעימות. לדבריו, "אתמול ישבתי עם הרמטכ"ל בנוגע לתקציב הביטחון, אמרתי לו שאני חושב שהוא חרג בסגנון והוא ביקש להעביר את התנצלותו לשרי הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully