וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלד, שתיים קפוצ'ינו בבקשה

רותם דרוב

13.5.2009 / 9:59

רשת מקדונלד'ס משנה פניה ומצטרפת לטרנד בתי הקפה, מקיאטו לצד מק'רויאל כבר לא נשמע מופרך כל כך

העוברים ושבים בשדרות רוטשילד בתל אביב ובקניון איילון ברמת גן לא יכלו שלא לשים לב לשינוי שעברו שני סניפי מקדונלד'ס הממוקמים שם. הסניף בשדרות רוטשילד שהיה סגור מזה כשנה שינה את פניו ונפתח מחדש, כמו כן גם סניף הדגל בקניון איילון שהיה הסניף הראשון של הרשת העולמית בישראל, שינה את פניו גם הוא ושניהם נפתחו מחדש תחת המותג מק'קפה.

חובבי ההמבורגר יכולים להירגע, הרשת לא עתידה להצטרף סופית לגל רשתות הקפה הפועל בישראל, אלא לשלב בין שני העולמות, זה קונספט שפועל בעולם מספר שנים, לצד ההמבורגרים והצ'יפס יפעל גם בית קפה שיציע קפה משובח בכוסות פורצלן, מאפים, קישים וארוחות בוקר, העיצוב שונה גם הוא, צבעים חמים, נברשות גדולות וספות מעור נותנים את ההרגשה לאוכלים משני העולמות - של סניף בית קפה ולא של רשת המבורגרים.

"הקונספט פועל בעולם כבר מספר שנים" אומר סמנכ"ל השיווק של מק'דונלד אהד ארנרייך "תמיד אלו סניפים משולבים, כל מק'קפה משולב בסניף מקדונלד'ס, הכוונה שלנו היא לפתוח בישראל עוד 20-30 סניפים נוספים של מק'קפה, היכן ששטח הסניף מאפשר זאת, היות שאנו רוצים בתוך המסעדה ליצור אזורים של ספות נוחות ואווירה של בית קפה, גם שטח המטבח אמור להיות כפול , אלו שני מטבחים נפרדים לחלוטין". ארנרייך מבהיר שמקדונלד'ס לא פותחת חזית מול רשתות בתי הקפה, למרות הבחירה בשני מיקומים בעיר העמוסים לעייפה בכל רשתות בתי הקפה הקיימות: "בעיקרון מק'קפה יפתח מחדש בסניפי מקדונלד'ס קיימים, הם יעברו שיפוץ מאסיבי, העיצוב והריהוט יוחלפו, זהו פיתרון משלים לציבור שחיפש גם את מקדונלד'ס וגם בית קפה. אין לנו מטרה לפתוח סניפים נוספים מעבר לאלו שקיימים".

אפילו מלצרים יש

במק'קפה לא יתנו לכם לעקם את האף מול השילוב הלא הגיוני. אזורי הקפה אכן מצוידים בכורסאות ושולחנות גבוהים, הקפה מוגש בכוסות פורצלן ויש גם מלצרים אשר יגישו את הקפה לשולחן, המאפים כמו הלחמים, הקוראסונים והקישים מיובאים מצרפת. בתפריט מגוון של כריכים וקישים כמו קיש גבינת עזים וברוקולי המגיע כיחידה תמורת 9.90 שקלים (השימוש בסיומת תשעים האגורות תחזור תמיד, אנחנו הרי במקדונלד'ס) או בצירוף ארוחה עם סלט וממרחים תמורת 24.90 שקלים. יש גם בריוש, בראוניז או מאפה תפוחים ב-8.90 שקלים.

בתחום הקפה, קפוצ'ינו או אספרסו בצירוף מיני קוראסון יעלה לכם 7.5 שקל וקפוצ'ינו רגיל יימכר תמורת 7.90 שקל. במק'קפה משתמשים בקפה מאורו האיטלקי ואוהבים להדגיש שיש אפילו חלב סויה ללא תוספת מחיר.

מק'קפה קניון איילון, ר"ג : שעות פתיחה א'-ה' 08:00-23:00 ו'08:00-16:00 ש' 10:00-23:00; מק'קפה שדרות רוטשילד 33 תל אביב: שעות פתיחה א'-ש' 08:00-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully