וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט רוצה גם את חומר החקירה מארה"ב

עדי שמחוביץ

12.5.2009 / 17:46

פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר הגישו בקשה לקבל את חומרי החקירה של טלנסקי, שאספו רשויות החוק בארצות הברית

עורכי דינו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הגישו היום (שלישי) בקשה לבית המשפט המחוזי בירושלים לקבלת חומרי חקירה הנוגעים לפרשת טלנסקי שנאספו על ידי הרשויות בארצות הברית.

הבקשה הוגשה בעקבות דברים שאמר עו"ד אורי קורב מפרקליטות מחוז ירושלים, בדיון שהתקיים לפני מספר שבועות בנוגע לקביעת תאריכים להמשך עדותו של משה טלנסקי. בדיון, דרשו עורכי דינו של אולמרט כי הפרקליטות תעביר לידם את חומרי החקירה החסרים, ועו"ד קורב השיב כי ישנם חומרי חקירה הנמצאים בידי הרשויות האמריקאיות והעברת החומרים נעשית לפי דעתן. כמו כן הצהיר עו"ד קורב כי יש בכוונת הפרקליטות לבקש את החומרים מהרשויות בארצות הברית.

בבקשה מצויין כי מהחומרים המועטים שנמסרו לעורכי דינו של אולמרט, עולה כי החקירה המתנהלת נגד טלנסקי בארצות הברית עוסקת באותם נושאים בדיוק עליהם העיד ויעיד טלנסקי וכי החקירה בארצות הברית החלה בעקבות תשתית עובדתית וראייתית שנפרסה בבית המשפט בעדותו של טלנסקי.

עורכי דינו של אולמרט כותבים עוד כי אם יסרבו בארצות הברית להעביר את חומרי החקירה מהסיבה שהחקירה בעניינו של טלנסקי טרם הסתיימה, יש בכך כדי לשקול דחיית עדותו של טלנסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully