וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיתוף הפעולה בין הרשות לישראל - מזימה"

ניר יהב, כתבנו לעניינ ערבים

12.5.2009 / 16:47

דובר חמאס פאוזי ברהום התייחס למכתבו של הרמטכ"ל, בה ציין את שיתוף הפעולה בין הצדדים בעופרת יצוקה. "נוכל לכל המזימות נגדנו"

"הדו"ח הישראלי, החושף את שיתוף הפעולה בין ישראל לרשות הפלסטינית במהלך מבצע 'עופרת יצוקה' ברצועת עזה, מבהיר את גודלה של המזימה נגד חמאס והעם הפלסטיני מצד ראש הפירמידה הפוליטית ברשות הפלסטינית", כך אמר היום (שלישי) דובר חמאס פאוזי ברהום בהתייחסו למסמך שכתב הרמטכ"ל גבי אשכנזי המגלה כי מנגנוני הביטחון של הרשות שיתפו פעולה עם צה"ל גם במהלך המתקפה בעזה.

לדברי ברהום, המסמך שפורסם חושף את גודל המזימה נגד הפלסטינים "שבחרו בהתנגדות כבחירה אסטרטגית על מנת להגן על עצמם, על זכויותיהם ועל עקרונותיהם". ברהום מוסיף כי הדבר הנורא מכל הוא העובדה שאבו מאזן בעצמו לקח חלק במזימה הזו. "מה שהחבורה של רמאללה (הנהגת הרשות – נ.י) רוצה הוא לא דיאלוג לצורך פיוס אלא להשיב לעצמם את התהילה הפוליטית", הוסיף.

דובר חמאס הבהיר כי חמאס אינו מתכוון לוותר על תפקידו בהגנת העם הפלסטיני וזכויותיו ובחשיפת כל פשעי הכיבוש ומזימותיו. "זוהי חובתנו הלאומית כלפי עמנו. נוכל לכל המזימות נגדנו, נרחיק את כל מי שישתף פעולה עם הכיבוש הציוני במטרה להגן על האינטרסים שלו על חשבון האינטרסים של העם הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully