וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיבה לתאונה בבקעה - נהג המכונית נרדם"

נעמה טלמור ואיילה חננאל

12.5.2009 / 1:03

לאחר חקירה ראשונית, עולה החשד שנהג המכונית הפרטית שהיתה מעורבת בתאונה ליד מושב ארגמן נרדם על ההגה. בתאונה נהרגו 5 בני משפחה לאחר ששבו מהילולה במירון

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

חמישה בני משפחה נהרגו אתמול (שלישי) בתאונת דרכים קטלנית שארעה בכביש הבקעה. שלושה מההרוגים הם נפתלי הרץ ועקנין בן 36 ושני בניו, נחמן, בן 9, ונתן, בן 7. שני ההרוגים הנוספים הם נתן אוספרסקי בן 30 ונפתלי וידבסקי בן 8, בנו של נהג הרכב. כל ההרוגים הם תושבי שכונת מאה שערים בירושלים. נהג הרכב, דוד וידבסקי, בן 40, נפצע בתאונה באורח בינוני עד קשה ומאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. כל ההרוגים הובואו למנוחות הלילה בירושלים.

התאונה ארעה כאשר רכב פרטי התנגש באוטובוס סמוך למושב ארגמן בבקעת הירדן. בני המשפחה שהיו ברכב הפרטי חזרו מההילולה בהר מירון. ממחוז ש"י במשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית עולה כי נהג המכונית הפרטית ככל הנראה נרדם במהלך הנהיגה וסטה עם רכבו לנתיב הנגדי. עם זאת, במשטרה אמרו כי הם ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה.

משה טריכטר, מתנדב זק"א שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "כשהגענו למקום ניסינו לבצע החייאה בחמישה פצועים, אחרי חצי שעה של פעולות החייאה, ארבעה מהם לצערנו מתו". לדבריו, "האוטובוס התנגש ברכב הפרטי ומעך אותו. האוטו הפרטי ירד מהכביש כתוצאה מהתאונה. השמשה של האוטובוס התנפצה והרכב הפרטי נמעך לגמרי".

עמותת "אור ירוק" מסרה בעקבות התאונה, כי "מתחילת שנת 2009 ועד לתאונה בבקעה נהרגו 118 אנשים. לפי החלטת הממשלה, הרף העליון למספר ההרוגים השנה עומד על 375. העמותה מזכירה כי האחריות לעמידה ברף עליון זה היא של שר התחבורה והבטיחות בדרכים".

שלשום נהרגו שני צעירים, בשנות העשרים לחייהם, בתאונת דרכים שאירעה בנתיבי איילון צפון. שני צעירים נוספים נפצעו בתאונה, האחד באורח בינוני והשני באורח קל. התאונה אירעה סמוך למחלף קרן קיימת לישראל. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו של אחד הצעירים. הפצועים פונו לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם מת מפצעיו הפצוע קשה.

(פרסום ראשון: 13:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully