וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיר וקפוא בבקשה

12.5.2009 / 13:02

בבית ספר באנגליה יש פינת חי עם כבשים, עופות וחזירים. יום אחד הם עוברים משם ישירות לקפיטריה, לצלחות התלמידים

תלמידים בבית ספר יסודי בת'ורמסטון שבאנגליה זוכים לגדל ירקות, כבשים, ברווזים ועופות ובכך לומדים על מזון אורגני, על תזונה בריאה ומאוזנת. בבית הספר לא רק מגדלים את בעלי החיים, אלא דואגים לשלוח אותם לשחיטה בזמן. לאחר מכן חוזרים החזירים לבית הספר, הפעם ישירות לקפיטריה, כך דווח באתר ה-SUN הבריטי.

את החזירים למשל, אוכלים התלמידים לארוחת הצהריים, וההורים אף יכולים לקבל נקניקיות שהוכנו מבשרם במחיר מוזל. כמה מהורי התלמידים היו מזועזעים וטענו שמדובר בחוסר רגישות. "הילד שלי נתן שמות לחזיר, שיחק איתו ודאג לו. הוא לא צריך לדעת שאותו חזיר מונח לו על הצלחת" אמרה אחת האמהות.

מנהל בית הספר, ביל גריפית'ס, בתגובה הגן בתוקף על השיטה, וטען שמדובר ב"הצלחה מסרחרת". לדבריו, הוא מעולם לא קיבל תלונה מהורים או מתלמידים. כמו כן הוא מזכיר שבזכות הפרויקט, זכה בית הספר בפרס על חינוך לתזונה נכונה.

מזעזע? כן, אבל מומלץ

סביר להניח שרבים חושבים שמדובר במעשה אכזרי מעט, ושאולי הילדים צעירים מדי בכדי לדעת באמת מה יש להם בצלחת. אבל זוהי שיטה גאונית. ילדים הרי גם ככה אוכלים בשר, למה שלא ידעו שלאותה חיה היה שם, והיו רגשות. ידוע שלחזירים יש אינטליגנציה גבוהה מאוד, ושלעיתים הם משמשים כחיות מחמד – בדיוק כמו כלבים. אז עדיף להטיח את האמת בפנים, כבר מגיל צעיר. אולי זה יכפה על שנים של העמדת פנים בעתיד. ומה אתם חושבים? מדובר באכזריות או במעשה אמיץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully