וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממשלה פלסטינית חדשה תוקם עוד היום"

ניר יהב

12.5.2009 / 9:55

מקור פלסטיני המקורב לאבו מאזן דיווח כי הממשלה בראשות סלאם פיאד תושבע ביממה הקרובה וצפויה לכלול 21 שרים, מתוכם 4 נשים

"במהלך היום תושבע ממשלה פלסטינית חדשה בראשות סלאם פיאד" – כך אמר היום (שלישי) מקור המקורב ליו"ר הרשות הפלסטינית לסוכנות הידיעות "רויטרס". מקור פלסטיני אישר לאתר חדשות פלסטיני כי הממשלה תושבע "ב-24 השעות הקרובות". עוד דיווח המקור הפלסטיני כי הממשלה החדשה צפויה לכלול 21 שרים, ביניהם 4 נשים.

לפי הדיווח, סלאם פיאד ימונה לראש הממשלה ושר האוצר, מזכיר הממשלה לשעבר ד"ר סעדי אל-כרונז ימונה לשר הכלכלה ולסגן ראש הממשלה וחנאן עשראווי תמונה לשרת החינוך. על פי הדיווח, שרים רבים יישארו בתפקידם, ביניהם ככל הנראה גם שר החוץ ריאד אל-מאלכי ושר הפנים עבד א-ראזק יחיא. עוד דווח כי השר לענייני האסירים אשרף עג'רמי יוחלף בשר לשעבר הישאם עבד א-ראזק או בג'וואד טיבי.

אתמול הצהיר יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן כי הממשלה הפלסטינית החדשה תקום ביומיים הקרובים. הוא הוסיף כי שיחות הפיוס עם חמאס בקהיר יימשכו עד אשר יגובש הסכם, וכי אין תחליף להסכם בין הצדדים. אבו מאזן הסביר כי "לאחר ההפיכה הוקמה ממשלת חירום בראשותו של פיאד, שהתפטרה מתפקידה לצורך הצלחת השיח עם חמאס. אולם, השיח לא צלח, ולכן אין מנוס אלא להקים את הממשלה מחדש, על מנת שתפעל לטיפול בענייני האזרחים". אבו מאזן הבהיר כי "ברגע שתקום ממשלת אחדות לאומית, הממשלה תתפטר מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully