וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פועלים": חולקים על המסקנות, פעלנו כראוי

עומר רבין

12.5.2009 / 9:26

הבוקר פורסמה תשובת הדירקטוריון לרוני חזקיהו. מבהירים: לא ינקטו צעדים שלא לאחר הידברות עם המפקח סביב פתרונות משותפים

דירקטוריון בנק הפועלים השיב הבוקר למפקח על הבנקים ולטענותיו כלפי יו"ר הקבוצה בעניין התפטרות המנכ"ל הקודם צבי זיו ומינויו של המנכ"ל המיועד קינן.

"הדירקטוריון איתן בדעתו כי התנהלותו היתה תקינה וראויה, כי לא נפל פגם בהתנהלותו ובוודאי שלא נעשה כל מעשה או מחדל שיש בהם כדי לפגוע בניהולם התקין של עסקי הבנק" - נכתב בתגובת הדירקטוריון למבקר.

בדירקטוריון עומדים בסירובם שלא לשנות את החלטותיהם מבלי להיפגש ראשית עם המפקח, רוני חזקיהו, שהודיע אמש על כוונתו לפתוח בהליכי הדחה רשמיים כנגד דנקנר באם הבנק יסרב לקבל החלטה שכזו או להסביר באופן מצביע רצון את הצעדים האחרונים בבנק.

כבר בפתח הודעת הבנק לחזקיהו שהופצה הבוקר גם באמצעות מערכת ההודעות של הבורסה נכתב: "הדירקטוריון חולק על מסקנת דו"ח הבדיקה לפיה ההחלטות שהתקבלו על ידי הדירקטוריון של הבנק אינן תקפות", ומצטטים חוות דעת משפטיות התומכות בעמדתם. בבנק מסבירים את ההחלטה למנות את ציון קינן למנכ"ל בישיבה הראויה בצורך להתמודד באופן מיידי עם פיטוריו של המנכ"ל הפורש זיו ולקדם כוחות ראויים "מתוך הבנק" בצעד עדיף על בחנת מועמדים חיצוניים לחברה - עם זאת הביע הדירקטוריון הערכה למפקח ולנחישותו וציינו כי יבוצעו צעדים שונים עליהם הצביע, לרבות הקמת ועדת משנה לממשל תאגידי וקיום דיון בסוגיית יחסי העבודה והמחלוקות בין יו"ר הדירקטוריון דנקנר למנכ"ל היוצא זיו.

את הודעת הדירקטוריון חותמת פעם נוספת הקריאה למפקח להיפגש עימם בהקדם ולהציג בפניו חלופות שונות על מנת לגבש מתווה מוסכם: "הדירקטוריון סבור כי לא יהיה זה נכון לאמץ עתה כהחלטת דירקטוריון חלופות שונות ורק לאחר מכן לקיים עימך דיאלוג, שמטרתו לברר איזה מתווה (אם בכלל) עשוי להיות מקובל עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully