וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקו שירזי מאיים לתבוע את המשטרה

איילה חננאל

11.5.2009 / 21:13

שירזי שמוגדר כראש ארגון פשע שוחרר למעצר בית לאחר שנעצר יחד עם בנו בחשד למעורבות ברצח. "נמאס לי מההצקות שלהם"

"אני שוקל פעם אחת ולתמיד לתבוע פיצויים מהמשטרה על עוגמת הנפש שאני עובר" - כך אמר היום (שני) ריקו שירזי לוואלה! חדשות, באמצעות עורך דינו ירום הלוי. "נמאס לי מההצקות של המשטרה, שעוצרת אותי כל פעם מחדש ללא סיבה ופוגעת בפרנסה שלי בלי שום עילה חוקית. יתכן שרק דרך תביעה יפסיקו לגזול את חירותי בכזאת קלות ובכזאת שטניות".

שירזי, שמוגדר על ידי המשטרה כ"עבריין בכיר העומד בראש ארגון פשע", אמר את הדברים לאחר שאמש שוחרר למעצר בית של שבוע ימים על ידי בית משפט השלום בפתח תקווה. שירזי נעצר לפני כשבועיים יחד עם בנו, שי, בחשד למעורבות ברצח ארתור מטייב, בן 22, לפני כחודש בתחנת דלק בנתניה. להבדיל מאביו, שי נותר במעצר.

בדיון בבית המשפט, ביקשה המשטרה עצמה לשחרר את שירזי למעצר בית. סנגוריו של שירזי, עורכי הדין ירום הלוי ושרון נהרי, אמרו לוואלה! חדשות כי הצליחו לשכנע את המשטרה כי אין ראיות נגד מרשם וכי מדובר במעצר שווא: "חבל שהמשטרה מיהרה לעצור ולא קודם לחקור, מאחר שלבסוף היא הגיעה לאותה מסקנה והיא שאין למרשנו קשר לפרשה".

הסטוריה של אלימות

גורמים במשטרה מסרו כי הם חושדים ששי שירזי "רצח את הקורבן על רקע ניסיון ההשתלטות של אביו על בית הימורים באזור התעשייה של נתניה, כמו גם על יתר תחום ההימורים בשרון". אלא שלדברי שירזי, "שי בעצמו נפצע בקטטה, ובמקום לחפש את מי שפצע אותו ואולי רצח את הקורבן, המשטרה מאשימה אותו ברצח שלא ביצע ועוצרת אותי במטרה להפעיל לחץ. זו המטרה היחידה של המעצר הזה".

ריקו שירזי נעצר כמה פעמים בשנים האחרונות ואף הורשע בעבירות אלימות. הוא גדל בנתניה ובצעירותו אף שיחק כדורגל בקבוצת מכבי נתניה. בשנת 2000 השתחרר מהכלא לאחר שריצה עונש על מעורבות ברצח. באוגוסט 2007 הוא נעצר בחשד שהלווה כספים בריבית ואיים על החייבים שלא עמדו בתשלומי החוב. הוא הכחיש את החשדות נגדו ולאחר כמה ימים במעצר, שוחרר מחוסר ראיות. בפברואר 2008, שירזי נעצר בחשד לעבירות על חוק ניירות ערך. גם במקרה זה, הוא הכחיש את החשדות נגדו ושוחרר מחוסר ראיות.

בשנת 2007 נעצר בנו, שי, בחשד למעורבות ברצח שגיא אור ורפאל רונן במועדון "נייט" בתל אביב. תחילה הוארך מעצרו של שי במספר שבועות וגורמים רבים במשטרה טענו כי שי רצח את השניים עקב חובות שהיו להם אצל משפחת שירזי. אך לבסוף , הוא שוחרר למעצר בית של חודש ימים ולא הוגש נגדו כתב אישום בפרשה עקב חוסר ראיות. עד היום, טרם אותרו חשודים נוספים במעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully