וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: להעדר מקבלות הפנים לאפיפיור

11.5.2009 / 14:46

המנהיג הרוחני של תנועת ש"ס הנחה היום את שרי הסיעה להחרים את קבלות הפנים לאפיפיור - "אבל לעשות זאת בשקט"

הרב עובדיה יוסף הורה היום (שני) לשרי ש"ס שלא להגיע לטקסי קבלת הפנים לאפיפיור. עם זאת, הרב הורה להם להקפיד שהעדרותם תיעשה "בצורה שקטה ומבלי לעורר רעש". מש"ס נמסר כי ישנן שתי סיבות להוראת הרב. האחת היא עברו האישי של האפיפיור בתנועת נוער היטלראית בגרמניה, והשנייה היא מחאה סמלית נגד דרישות הוותיקן לקבלת ריבונות במספר מקומות קדושים בישראל.

הנחייתו של הרב עובדיה מצטרפת למקרים נוספים של גילויי התנגדות לביקורו היום של האפיפיור, בנדיקטוס ה-16, בישראל. בחודש שעבר דווח על כוונתו של מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח' ראיד סלאח, להחרים את ביקורו של האפיפיור בשל "פגיעתו בנביא מוחמד". עוד הדגיש סלאח כי עמדתו הינה "דתית ולא פוליטית". בסוף השבוע האחרון נעצרו בירושלים צעירים מהצפון בחשד שפיזרו כרוזים בגנות הביקור.

בתוך כך דווח הבוקר כי פעילי הימין, איתמר בן גביר וברוך מרזל, הגישו לבית משפט השלום בירושלים קובלנה פלילית נגד האפיפיור. בן גביר ומרזל מאשימים את הוותיקן בהחזקת כלים מבית המקדש, בניהם, מנורת שבעת הקנים, מזבח הזהב והפרוכת, שנבזזו בתקופתו של טיטוס והובאו לרומא. השניים אף ביקשו מבית המשפט שלא לאפשר יציאתו של האפיפיור מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully