וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוני רון אמר לי שרוז בקייטנה של צרפתים"

עדי שמחוביץ

11.5.2009 / 12:56

במהלך היום השני למשפטם של המואשמים ברצח הילדה רוז, נשמעה עדות של חברו של רוני רון ועוד שתי עדויות בדלתיים סגורות

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

היום השני למשפטם של רוני רון ומארי פיזאם המואשמים ברצח הילדה רוז התקיים היום (שני). בדיון ביקשה עורכת הדין אנה אבידוב מפרקליטות מחוז מרכז, ששתי עדויות הקשורות ברוני רון יישמעו בדלתיים סגורות. החשש הוא שפרסום העדויות ירתיע את העדים מלומר דברים נגד רוני רון, בשל טיב הקשרים בינם ובין הנאשם. הרכב השופטים בראשות השופט אברהם טל החליט לקבל את הבקשה.

בנוסף, השמיע היום את עדותו אחד מחבריו של רון. החבר אמר כי הוא ביקר בביתם של רון ופיזאם בקיץ שעבר ושאל איפה רוז. לטענתו, ורוני רון אמר לו "שרוז בקייטנה של צרפתים". אתמול העידו שני חבריו של רון, נאור בן אפרים וליאור מסלוואי. מהעדויות עולה כי ביום מעצרו של רון נעשו ניסיונות להביא לכך שרון ישוחרר ממעצרו. חבר ילדות של רון, נאור בן אפרים, שהעסיק את רון עד ליום מעצרו, סיפר כי ביום המעצר לקח רון חופשה לסידורים אישיים שכללו העברה כספית בבנק וביקור במשרד הפנים.

מהעדות עלה כי רון התקשר לבן אפרים והודיע לו שהוא מתעכב ו"שהוא נמצא עם שלוש בנות ושקשה לו". על פי העדות, רון התכוון לשתי בנותיו ולנכדתו ובתה של מארי, רוז. בן אפרים סיפר כי בין רוני למארי "היתה אהבה גדולה מאוד" ובסוף עדותו הוא גם אמר שנזכר בכך שרון עבד בעיריית תל אביב ושרון אמר לו ש"אם רוצים להעלים דברים, זורקים אותם לירקון".

  • עוד באותו נושא:
  • רוני רון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully