וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות שירות למורה ששכבה עם תלמיד

עדי שמחוביץ

11.5.2009 / 12:16

המורה מרחובות הורשעה במסגרת עסקת טיעון בעבירות של איומים ומעשה מגונה בקטין, תוך ניצול יחסי מרות. "ביהמ"ש יגן על התלמידים"

שישה חודשי מאסר על תנאי שירוצו כעבודות שירות, זהו העונש שגזר היום (שני) שופט בית משפט השלום ברחובות על מורה לאנגלית שקיימה יחסי מין עם תלמיד בכיתתה והורשעה במסגרת עסקת טיעון בעבירות של איומים ומעשה מגונה בקטין, תוך ניצול יחסי מרות.

בפסק הדין אמר השופט ירון לוי כי "איש חינוך המבצע עבירות מין בתלמידיו מעמיד באור ציני נלעג ואף מעוות את מערכת החינוך ואת הערכים שהיא אמורה להקנות .מחובת בית המשפט להגן על קהל תלמידי ישראל "

פרופ' דוד ליבאי ודפנה ליבאי, סנגוריה של המורה, אמרו לאחר הקראת גזר הדין כי "כבוד השופט לוי נתן פסק דין מנומק ומפורט ואני מסכים לתוכנו. המורה והבעל הביעו חרטה ושילמו מחיר, גם מקצועי וגם משפחתי ופניהם לעתיד".

תלמידה תפסה אותם על חם

המורה, בת 32, קיימה יחסי מין עם תלמידה, בן ה-17. כתב האישום שהוגש נגדה בנובמבר ייחס לה עבירות של מעשה מגונה בקטין תוך ניצול יחסי מרות ושיבוש הליכי משפט. על פי כתב האישום המתוקן, בו הודתה המורה, נרקם בינה לבין התלמיד קשר רומנטי בין החודשים מרץ ליוני 2008.

בתחילת הקשר נהגה המורה לפגוש את הקטין בחדרה שבבית הספר ולהסיעו לביתו. במקרה אחד אף אספה המורה את התלמיד מביתו והסיעה אותו לשטח מבודד, שם קיימו יחסי מין במכוניתה. השניים המשיכו לקיים יחסי מין, לעיתים במכוניתה של המורה ופעמיים אף בצימר אותו שכרה המורה ובמקומות נוספים.

עוד עולה מכתב האישום כי ביוני 2008, צילמה תלמידה מבית הספר את המורה והתלמיד מתנשקים, כשהמורה גילתה זאת ביקשה להיפגש עמה בביתה. באותו זמן ניסה בעלה של המורה לגנוב את הצילומים מביתה של התלמידה. השניים אף איימו על התלמידה שיפיצו עליה שמועות אם תספר על היחסים בין המורה לתלמיד. בהכרעת הדין ציין השופט כי החליט לא להרשיע את הבעל אבל גזר עליו 120 שעות שירוצו לטובת תועלת הציבור.

  • עוד באותו נושא:
  • מורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully