וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת המושל

11.5.2009 / 12:01

מושל קליפורניה ארנולד שוורצנגר קרא למאה ילדים מביה"ס יהודי בסקרנטו, והכין יחד איתם ברכה מיוחדת לתושבי ת"א לרגל חגיגות המאה

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות עיריית תל אביב-יפו)

מושל קליפורניה ארנולד שוורצנגר שלח לתושבי תל אביב-יפו ברכת יום הולדת שמח היישר מבירת המדינה שטופת השמש, סקרמנטו.תלמידי ביה"ס "שלום" בעיר הצטרפו לשוורצנגר עם מחרוזת שירים בעברית שהוקדשה לתל- אביב במיוחד לרגל חגיגות המאה.

שוורצנגר אמר בברכתו: "שלום וברכות מקליפורניה. אני נמצא כאן היום עם יותר ממאה ילדים מביה"ס 'שלום' בסקרמנטו. כולנו רוצים לברך את העיר תל- אביב לרגל יום הולדת המאה שלה. איזה הישג נפלא. לאורך השנים התמודדתם עם הרבה קשיים ואתגרים, אך התגברתם על כולם והפכתם לעיר מופלאה באמת. למעשה, אתם מזכירים לי מאוד את קליפורניה, עם כל הבידור הנפלא, קבוצות הספורט שלכם, המוזיאונים, חופים, מחקרים מדעיים ומרכזים טכנולוגיים והרשימה ארוכה".

"היה לי העונג לבקר בארץ ישראל המופלאה ובתל אביב פעמים רבות. הביקור האחרון שלי למעשה היה ב-2004, לרגל תחילת עבודות ההקמה של מוזיאון הסובלנות ע"ש שמעון ויזנטל. בליבי שמור מקום מיוחד לכל הדברים שהשגתם וכל מה שנאבקתם למענו, ואני בטוח שמאה השנים הבאות יהיו אפילו יותר מוצלחות מאלה שחלפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully