וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך של גורדון בראון לעור פנים זוהר

טלי גולדשטין

11.5.2009 / 11:39

אחד מעוזריו של ראש ממשלת בריטניה שכח בטעות תיק במונית. בתיק היה מסמך "סודי ביותר" בו מפורטים טיפים לאיפור בראון

ראש ממשלת גורדון בראון החוויר ממבוכה אמש (שני) לאחר שאחד מעוזריו שכח במונית מסמך בו מפורטים טיפים לאיפור המנהיג הפוליטי. לפי דיווח הצהובון הבריטי ה"סאן", פורט במסמך, בין השאר, כיצד על בראון למרוח על פניו מייק-אפ ושיזוף מלאכותי.

המסמך מפרט בנקודות כיצד על בראון לאפר את עצמו:

1.שטוף את הפנים בקצף מיוחד כדי להעניק לפניך גוון זוהר.

2.השתמש בקונסילר כדי לטשטש עיגולים שחורים מתחת לעיניים או כל פגם אחר בעור הפנים

3."קליניק" מייק-אפ "סופר באלאנס". למרוח על כל הפנים כמו ציור קיר, לא לשכוח את האוזניים. סגור את העפעפיים כשאתה מורח את המייק-אפ עליהן

4.השתמש בפודרה בצבע טרה קוטה של "גרלן". מרח משחת ברונזר לשיזוף מלאכותי

לדברי גורם בממשלה: "זהו מדריך להדיוט כיצד להשתמש באיפור כבד. מבוכה גדולה צפויה לראש הממשלה". נקודת אור יחידה בעבור בראון היא שהוא אינו רושם את חשבון האיפור שלו כהוצאה מוכרת. בימים האחרונים סוערת בריטניה על רקע פרשיית ההוצאות האישיות של חברי הממשלה הבריטית. מפרטים שהתפרסמו ב"טלגרף", עולה כי בראון ביקש החזר הוצאות של יותר מ-6,500 ליש"ט (כ-39 אלף ש"ח) במשך שנתיים בעבור עוזרת בית שעבדה אצלו ואצל אחיו, בעת שבראון היה שר האוצר.

בין המסמכים שנשכחו במונית אמש היה גם מסמך שכלל דיונים בדרך הנכונה לטפל בפרשיית ההוצאות. דובר של לשכת גורדון בראון אמר בתגובה: "התיק נשכח בטעות על ידי אחד מעוזריו הזוטרים של ראש הממשלה. ראש הממשלה, בדומה לכל דמות אחרת המופיעה בטלוויזיה, נדרש להשתמש באיפור מדי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully