וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "התרעות לשיבוש ביקור האפיפיור"

איילה חננאל ונעמה טלמור

11.5.2009 / 9:44

לקראת נחיתתו של בנדיקטוס ה-16 בישראל, נמסר מהמשטרה כי בכוונתה "לפעול בחומרה" נגד הפרות סדר. מד"א העלתה את הכוננות

במשטרת מחוז ירושלים התקבלו בימים האחרונים מספר התרעות על כוונות של ארגונים שונים לשבש את מהלכו התקין של ביקור האפיפיור בנדיקטוס ה-16 ולקרוא להחרמתו. ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי בכוונתה לפעול בחומרה נגד כל ניסיון של הפרת הסדר הציבורי במהלך הביקור.

בתוך כך, המשטרה סגרה הבוקר אולם במלון "אמבסדור" בשכונת שייח' ג'ארח במזרח ירושלים בצו חתום על ידי המשרד לביטחון פנים. הצו אוסר לקיים במקום תדרוך עיתונאים לקראת בואו של האפיפיור וכן הקמת מרכז תקשורת עבור הכתבים הזרים מטעם הרשות הפלסטינית. מהמשטרה נמסר כי סגירת האולם והחרמת מסמכים עברו ללא אירועים חריגים.

בתום הערכת מצב שהתקיימה במרחב נתב"ג, אמר המפכ"ל רב ניצב דודי כהן כי "בכוונת המשטרה לשמור מכל משמר על הסדר הציבורי והביטחון בכל מהלך האפיפיור בארץ. יחד עם זאת, הדבר ייעשה במינון הנכון, תוך שמירה על איכות החוויה הן של המאמינים והתיירים והן של תושבי המדינה מעצם הביקור הייחודי.

מנכ"ל מגן דוד אדום, אלי בין, הכריז היום על מצב כוננות דרגה ג', רמת הכוננות הגבוהה ביותר, זאת כחלק מההיערכות מבצעית של מגן דוד אדום לרגל ביקור האפיפיור בישראל. משמעות ההחלטה היא שלמעלה מ-400 אמבולנסים ואלפי חובשים יעמדו במצב כוננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully