וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' בוועידת העבודה - כבר לא מורדת

10.5.2009 / 19:10

ח"כ שלי יחימוביץ תקפה את ארבעת חברי הכנסת שהחרימו את ועידת המפלגה. "אנחנו מפלגה מאוחדת, גם אם יש חילוקי דעות"

ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה היום (ראשון) בוועידת מפלגת העבודה כי היא מצטערת על החרמת הוועידה על ידי המורדים איתן כבל, אופיר פינס, יולי תמיר ועמיר פרץ. "גם אם הם ברי פלוגתא הם היו צריכים להיות כאן, כי הוויכוח בינינו ראוי שיתקיים באולם הזה גם אם יש כעסים וגם אם ידענו שני משברים - ההפסד בבחירות והוויכוח על כניסה לממשלה - אנחנו מפלגה מאוחדת בלי פילוגים. וגם עם חילוקי הדעות אנחנו נשתקם ונהיה חלופה שלטונית".

יחימוביץ' פנתה לברק בעקבות ביטול משרת המזכ"ל ומינוי מנכ"ל לוועידה ואמרה לו: "אני מעריכה אותך אך לא ראוי שתחזיק בידיך כוח כל כך רב". לדבריה, "ההליך הזה אינו פרוצדורלי. אנחנו לא קונצרן עסקי שצריך מנכ"ל אלא תנועה אידיאולוגית שצריכה מזכ"ל אידיאולוגי. אני מוכנה להפסיד בקרבות פוליטיים, אך אני וגם הפעילים הצעירים רוצים לדעת שיש לנו מקום להיאבק על עמדותינו. אסור ליצור סיטואציה שלא תאפשר לציבור לבחור לעצמו מזכ"ל. המפלגה חייבת להישאר דמוקרטית ולתת בית פתוח לוויכוח גם אם הוא כרוך בעימותים".

יחימוביץ' התייחסה גם לוויכוח על התקציב ואמרה כי "השותף הקואליציוני שלנו קשה ומר. ביבי חזר ובגדול והוא אותו ביבי של 2003, שקרבנותיו הם החלשים שבחברה. יחד עם אידיאולוגיה כלכלית שמרנית הוא משאיר אותנו מאחורי כל המדינות בעולם שיודעות להרחיב את התקציב ולהוציא כסף במשבר הכלכלי. ניהלתי מאבק שלא להיכנס לקואליציה אך זה כבר נתון. כעת צריך להפיק את המקסימום ולמזער את הנזקים העצומים שביבי מבקש לחולל".

גם יו"ר הקיבוצים זאב "וולוולה" שור התייחס לארבעת המורדים ואמר: "בוועידה הקודמת הצבעתי נגד כניסה לממשלה. חשבתי שזו טעות ושזה יפגע בנו אבל הוועידה קיבלה החלטה ובמשטר דמוקרטי החברים צריכים לקבל את ההחלטות. איני מכיר שיטה אחרת להשתתף בדיונים ולא לקבל את ההכרעה". שור קרא למורדים "לחזור חזרה לפעילות פוליטית וחברית בתוך המפלגה". כמו כן פנה שור לברק ואמר: "אני קורא לך אהוד לעשות הכול כדי להחזיר את החברים חזרה. העבודה לא יכולה להרשות לעצמה פילוגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully