וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הכין "תוכנית" והפך את אישתו לשפחה

קובי מנדל

10.5.2009 / 15:58

תושב הצפון מואשם שהכריח את אישתו לשרתו תוך אונס ואיומים שלא יפרנס את ילדיהם. היא נאלצה ללוות אותו לשירותים, לקלח אותו ולהלבישו

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב הצפון בן 40 בגין הפיכת "חיי אישתו וחיי הילדים למסכת בלתי נגמרת של טרור, פחד וחרדה קיומית". מכתב האישום הקשה עולה כי האיש הפך את אישתו לשפחה למעשה במשך 12 שנה. הוא מואשם באינוס, מעשי סדום ותקיפה בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים, הדחה בחקירה, איומים, התעללות בקטין על ידי אחראי ותקיפה.

התובעת, עו"ד יעל ויסהוף מפרקליטות מחוז חיפה, מגוללת בכתב האישום את דרישותיו של הנאשם מאישתו: הוא אסר עליה לדבר עם משפחתה וחברותיה, להתראות עימם ללא רשותו או להשתתף באירועים משפחתיים. במהלך שלוש השנים שקדמו להגשת כתב האישום ניסה הנאשם להפחיד את אישתו, ואיים עליה כי יפסיק לעבוד ויביא אותה ואת ילדיה לחרפת רעב. בנוסף, מדי פעם היה הנאשם יורק עליה, דוחף אותה ומכה אותה על ראשה.

על פי כתב האישום, בשנה האחרונה החליט הנאשם לבנות לאישתו "תוכנית", בה פירט בכתב את הכללים לפיהם היא צריכה להתנהל באופן יומיומי. לאחר שהנאשם אילץ את אישתו לשנן את ההוראות, הוא השמיד את רשימותיו הכתובות. לפי "התוכנית" היומית היה על האישה לשרת את הנאשם, להעירו, לקלח אותו, להיכנס עימו לשירותים בכל עת, להחזיק את איבר מינו בזמן שהוא משתין, לשטוף את ידיו, להלבישו לפי סדר פרטי לבוש מוכתב מראש, לנעול לו את נעליו, להגיש לו קפה, ללכת אחרי הנאשם לכל מקום, לדבר אליו בתחנונים ולא באופן רגיל, ולשאול אותו כל הזמן אם הוא זקוק למשהו.

בנוסף, האישה חויבה, על פי "התוכנית", לשרת את הנאשם ולספק את צרכיו המיניים מדי יום, מספר פעמים ביום, כפי שדרש. כל חריגה מהכללים גררה איומים, צעקות, הטפות ועונשים, כפי שהגדיר אותם הנאשם. כך למשל, הפסיק הנאשם לטפל בהוצאות הבית ונמנע אף מקניית מצרכי מזון בסיסיים, בתור עונש.

מכתב האישום עולה עוד כי הנאשם אסר על אישתו לדבר עם הילדים או לטפל בהם ללא רשותו. גם אם פנו הילדים אל אימם, אסור היה לה להשיב להם. על האישה היה לבקש את רשות הנאשם לכל פעולה, אפילו עשיית צרכיה. איומיו והתנהלותו של האיש במשך השנים הביאו את התובעת לחוסר יכולת להביע התנגדות כלשהי והיא נכנעה לצורת החיים שהכתיב לה הנאשם ולכל רצונותיו ומאווייו.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully