וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צפויים עוד מעצרים של מרגלים ישראלים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.5.2009 / 21:32

בכיר לבנוני אמר כי רשת הריגול הישראלית שפעלה במדינה סייעה לפגוע בחיזבאללה במהלך מלחמת לבנון. "נסראללה נבוך מהמעצרים"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

"רשתות הריגול למען בישראל שנתפסו באחרונה בלבנון פעלו עבור ישראל עוד לפני מלחמת לבנון השנייה וסייעו לה להשיג פגיעות מדויקות בקרב אנשי חיזבאללה במהלך המלחמה ולפגוע ביעדי הארגון הלבנוני" – כך מסר (ראשון) גורם ביטחוני לבנוני בכיר לעיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון. הגורם העריך כי בימים הקרובים ייעצרו רשתות ריגול נוספות.

שלשום עצרו כוחות הביטחון בלבנון שני אחים לבנונים נוספים מדרום לצידון בחשד שריגלו עבור המודיעין הישראלי. מקור ביטחוני סיפר לכלי תקשורת במדינה כי כוחות הביטחון ביצעו חיפוש בבתיהם של השניים וכי הם הועברו להמשך חקירה. "א-שרק אל-אווסט" מצטט תושבים בכפר ראזייה שבו נתפסו השניים, המעידים על תופעות של "עושר פתאומי" של האחים לאחר מלחמת לבנון השנייה.

אחד התושבים סיפר לעיתון כי השניים מתגוררים בכפר מזה 20 שנה ועל כן אף אחד לא חשד בהם. "יחד עם זאת, הבחנו שהווילונות סביב בתיהם סגורים תמיד, ואין שום אפשרות לראות מה קורה בתוך הבית, בניגוד לשאר הבתים בכפר".

הגורם הביטחוני הלבנוני סירב להתייחס לשמועות לפיהן שוררת מתיחות בין כוחות הביטחון הלבנונים לבין חיזבאללה על רקע מעצר רשתות הריגול. הוא הבהיר כי שיתוף הפעולה בין כוחות הביטחון לבין חיזבאללה הוא "מצוין". הוא הוסיף כי ייתכן שחיזבאללה חש נבוך בגלל הכמות הרבה של המרגלים שנתפסה בדרום לבנון, הנחשב לאזור תחת שליטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully