וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטטה בעכו - לא על רקע לאומני

קובי מנדל

9.5.2009 / 18:14

בניגוד לפרסומים קודמים, משטרת עכו הודיעה כי הרקע לקטטה שפרצה הלילה בין יהודים וערבים בעיר איננו לאומני אלא סכסוך רומנטי

שוטרי תחנת עכו עצרו היום (שבת) 10 חשודים במעורבות בתקרית האלימה שאירעה הלילה בין יהודים לערבים בעיר. בין העצורים, ארבעה ערבים ושישה יהודים. במשטרה מדגישים כי בניגוד לפרסומים קודמים, הרקע לאירועים איננו לאומני אלא רומנטי.

לטענת המשטרה, לפני שלושה ימים פרץ עימות אלים בין צעירים יהודים לערבים בשיכון המזרח שבעיר. מדובר בצעירים הנוהגים להתרועע זה עם זה במסגרת קשר חברי והרקע לעימות הוא רצונו של אחד מהם, צעיר ערבי, לקיים קשר רומנטי עם צעירה יהודיה.

היום לפנות בוקר, שוב אירעה תגרה בין הצדדים סביב אותו עניין. אחריה, שבו הצעירים היהודים למקום ורגמו את רכבו של הצעיר הערבי באבנים. כתוצאה מכך נגרם נזק לרכב. בני משפחתו של הצעיר יצאו מביתם ועימות אלים התפתח בין הצדדים. שוטרים שהוזעקו למקום הפרידו ביניהם.

מפקד תחנת עכו, סגן ניצב אבי אדרי, מסר כי העצורים חשודים בהשתתפות בקטטה, בגרימת נזק ובאחזקת סכינים. אדרי הוסיף כי בין העצורים שישה נערים בגילאי 16-17 וארבעה צעירים כבני 20. המשטרה תבקש הערב להאריך את מעצרם של עשרת החשודים בבית משפט השלום בעכו.

באוקטובר האחרון פרצו מהומות אלימות בין יהודים וערבים בעכו לאחר שתושב העיר נכנס עם רכבו לשכונה המזרחית בליל יום הכיפורים. על פי הערכות, במסגרת המהומות נופצו שמשות של כ-120 כלי רכב. 50 בתי עסק ניזוקו קשות ומספר דירות הוצתו. 80 ערבים ויהודים נעצרו בחשד שהשתתפו בהתפרעויות. בעקבות המהומות נדחה פסטיבל עכו אשר נערך כל שנה בעיר בסוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully