וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהט: ריב בין ילדים הפך לקרב יריות. 21 נפצעו

רמי שני ונעמה טלמור

9.5.2009 / 11:39

בקרב יריות שפרץ ברהט בין שני פלגים של משפחת אל קרינאווי נפצעו 21 בני אדם, ביניהם 1 באורח קשה ו-11 באורח בינוני. תושב המקום: ”כולה התחילו ילדים לריב וזה מה שיוצא”

קטטה המונית פרצה היום (שבת) בין שני פלגים של משפחת אל קרינאווי בשכונה 17 בעיר הבדואית רהט שבנגב. התגרה החלה תוך שימוש באלות, אבנים וסכינים אך עד מהרה התפתחה לקרב יריות, במהלכו נפצעו 19 אנשים. מצבו של אחד הפצועים מוגדר קשה, מצבם של 11 – בינוני, ומצבם של האחרים מוגדר קל. ילדה אחת מוגדרת כנפגעת חרדה. צוותים של מגן דוד אדום פינו את כל הפצועים - רובם נפגעי ירי - לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה עצרה תשעה חשודים במעורבות בקטטה.

הקטטה פרצה ככל הנראה כתוצאה מסכסוך בין ילדים שהלך והתפתח לעימות בין צעירים יריבים בתוך החמולה, אליה משתייך ראש העיר הקודם של רהט, טלאל אל קרינאווי. "אנשים התחילו לזרוק אבנים ולירות באוויר ברובים אוטומטיים. זה היה מפחיד נורא", תיאר סלם אל הוזייל את אשר אירע לוואלה! חדשות. "כולה התחילו ילדים לריב וזה מה שיוצא. יש שם פצועים ואני לא יודע אם לא יותר מזה. גם ילדים נפגעו. צריך לעצור את מה שמתרחש שם. אנחנו רוצים לחיות בשלום אבל כל קטטה כזאת עושה כאן רע וגם כשהמשטרה מתערבת, זה לא נגמר טוב".

המשטרה עצרה אתמול מספר אנשים ברהט בעקבות תגרה שפרצה על רקע דומה. היום כבר לא הצליחה המשטרה למנוע מבעוד מועד את התלקחות העימות בין שני הפלגים והכוחות הגדולים שהוזרמו לעיר השתלטו עליה במהירות ופעלו להרגעת הרוחות, בסיוע כוחות מיוחדים, מסוקי סיור ואנשי משמר הגבול.

"נכון לשעה זו, השתלטנו על האירוע, ביחד עם אנשי משמר הגבול וכוחות מיוחדים של המשטרה", סיפר רב פקד אייל אזולאי, מפקד משטרת רהט, לוואלה! חדשות. "במקביל אנחנו פועלים כדי להרגיע את הרוחות ולהתחיל לחקור ולעצור חשודים המעורבים בהתלקחות הקטטה". עוד נמסר כי המשטרה פועלת לאיסוף כלי נשק מבתיהם של המעורבים בקטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully