וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטייס שהתרסק בנס ציונה עבר על החוק"

נעמה טלמור ואופק עיני

8.5.2009 / 17:41

ראש עיריית נס ציונה ונציג האגודה הישראלית לתעופה זעירה אמרו לוואלה! חדשות, כי הטייס שנפצע קשה בהתרסקות מטוס לתוך בית פעל בניגוד לחוק. הסיבה: הוא טס מעל שטח בנוי

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: רן צימט)

"הטייס שמטוסו התרסק בנס ציונה עבר על החוק. אסור לטוס מעל שטח בנוי". כך אמר אחר הצהריים (שישי) לוואלה! חדשות אלוף משנה (במיל') איזי כנען, דובר האגודה הישראלית לתעופה זעירה, בעקבות התרסקות המטוס הקל היום לתוך בית ברחוב היקינטון שבעיר. גם יוסי שבו, ראש עיריית נס ציונה, אמר לוואלה! חדשות, כי "אסור למטוס קל לטוס מעל שטחים בנויים". בהתרסקות המטוס נפצע הטייס באורח קשה, ואחד הנוסעים נפצע קל.

לדברי אל"מ כנען, "האמינות של מטוס אולטרא-לייט הינה גבוהה, וסביר להניח שבתאונה כזו במטוס קל רגיל הטייס היה מת". הוא הוסיף, כי "צר לנו שיש מי שעובר על החוק, ומכתים את שמנו כטייסים שאיכפת להם, שמשתדלים להיזהר ונוקטים בכל האמצעים הנדרשים".

מטוס מסוג אולטרה-לייט התרסק בצהריים לתוך חצר של בית פרטי דו-קומתי בנס ציונה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית חולים אסף הרופא ראשון לציון. דיירי הבית עצמו לא נפגעו. כוחות כיבוי אש שהגיעו למקום מהלו במים את דלק המטוס, כדי להסיר את החשש לפריצת דליקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully