וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי מאיים: "אם יפגעו בילדים נתנגד לתקציב"

8.5.2009 / 9:23

יו"ר ש"ס אמר כי הוא מברך על החלטת נתניהו לבחון את הגזירות הכלכליות שיש בהן פגיעה בחלשים, אך הדגיש: "איננו מתכוונים לוותר. לא מקובלת עליי ההתעלמות מהילדים"

יו"ר ש"ס שר הפנים אלי ישי אגיב הבוקר לכוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו לצמצם את הגזירות הכלכליות שגיבש משרד האוצר. לדבריו, "הוצאת החלשים מהגזרות הכלכליות היא ראויה, אך לא מקובלת עליי ההתעלמות מהילדים. אם יפגעו בקצבאות הילדים, נתנגד לתקציב. איננו מתכוונים לוותר".

נתניהו הורה אמש למשרד האוצר לבחון את כל הסעיפים בתקציב שיש בהם פגיעה בחלשים. נתניהו ושר האוצר יובל שטייניץ החליטו לא לפגוע בנכים, בניצולי השואה ובקשישים במסגרת הקיצוצים. בנוסף הורה נתניהו להוציא את כל הסעיפים הללו מהתקציב. כמו כן, נתניהו בוחן נושאים נוספים כמו תשלום על אשפוז יום, שעליו האוצר ביקש לדרוש 50 שקל ליום. ביום ראשון יתקיים דיון בנושא בהשתתפות נתניהו, שטייניץ וסגן שר הבריאות ליצמן.

בלשכת נתניהו אמרו אתמול כי ראש הממשלה ידע על הסעיפים הבעייתיים וממילא הוא לא היה נותן להעביר אותם כפי שהאוצר הציג, אלא שעקב לוח הזמנים הדחוק, הוא לא רצה לעצור את הדיון בתקציב. משום כך, לטענת אנשיו, היה ברור שחלק מהסעיפים לא יהיו בסופו של דבר בתקציב. בלשכתו הדגישו, כי לנתניהו אין טענות אל פקידי האוצר. "הם עשו את עבודתם", הסבירו, "אבל לראש המשלה יש ראיה גלובלית של מכלול הדברים".

בתוך כך, מסתמן כי יו"ר ההסתדרות עופר עיני יסכים לדרישת האוצר להקפיא את השכר של עובדי המגזר הציבורי בתמורה להקלה בגזירות הכלכליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully