וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירושים של זהב: 6 שנים - 60 מליון דולר

שרון שפורר ומורן הרפז

8.5.2009 / 8:54

עם או בלי הסכם ממון, אחרי 6 שנות נישואים יוצא עופר גלזר לשוק כרווק מבוקש ועשיר במיוחד

את 50 שנותיו יוכל השנה עופר גלזר לחגוג במסיבה מפוארת. הוא מתגרש אמנם מאשתו המיליארדרית שרי אריסון לאחר שש שנות נישואים - אבל עדיין יוכל להרשות לעצמו חגיגות פזרניות. בשש שנות נישואיו לאריסון, גלזר הספיק להיכנס ולצאת מהכלא על הטרדה מינית וגם להפוך למיליונר. הונו הוערך באחרונה בתקשורת בכ-60 מיליון דולר.
גלזר הכיר את אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, באילת. בעיר הדרומית היה גלזר בעל יאכטת תיירות והחל לעסוק בנדל"ן בעיר. מאז הוא התקדם. לפני כארבע שנים הוא הקים את גלזר אחזקות, חברת אחזקות שלדבריו הקצתה כ-300 מיליון שקל להשקעות בישראל ובחו"ל. הערכות הן כי השקיעה עד היום כ-250 מיליון שקל. ידוע כי הוא גייס חלק מהכסף מהבנקים.

מאוחר יותר רכש גלזר 10.8% ממניות מבטח שמיר. את ההלוואות לרכישת המניות קיבל מבנק המזרחי-טפחות לאחר שאריסון העמידה לו ערבות. שווי האחזקות של גלזר במבטח שמיר כיום הוא כ-80 מיליון שקל.

גלזר רכש לפני כשלוש שנים קרקעות באילת לבנייה של 86 יחידות דיור. לצורך כך נטל הלוואה של 40 מיליון שקל מבנק הפועלים. הלוואה שנבדקת בימים אלה בבנק ישראל. הוא מחזיק גם בנדל"ן נוספים בעיר.

לגלזר יש גם מטוס מנהלים פרטי מסוג ססנה סייטיישן שאותו הוא מנסה למכור ומחירו בשוק נאמד ב-4 מיליון דולר. בתחילת 2009 עלה מתביעת נגד שהגישו שותפים עסקיים של גלזר כי הוא ערך במשרדיו, הסמוכים למשרדי אי.די.בי של נוחי דנקנר במגדלי עזריאלי, שיפוץ גרנדיוזי שכלל התקנת אקווריום מפלי מים על קיר שלם, חדר כושר וספא.

גלזר לא ראשון...

שה לדעת האם אריסון וגלזר חתמו על הסכם ממון לפני נישואיהם. עם זאת, גם אם לא עשו כך - גלזר יוצא מהנישואים הללו איש עשיר מאוד. והוא אינו הראשון. הוא השלישי.

בהיותה בת 22, במהלך לימודי ניהול בתי מלון ומסעדנות במיאמי, התאהבה אריסון בימאי ממוצא קובני ששירת על אחת מאוניות אביה בשם חוזה אנטוניו סוארס. במהלך נישואים השתלב סוארס בעסקי אביה ובהמשך פתח עסק משלו. הנישואים נמשכו שש שנים ובמהלכם נולדו לזוג שלושה ילדים.

במהלך גירושיה מסוארס, בהיותה בת 30, הכירה אריסון את מיקי דורסמן סטודנט במכון וינגייט, שהיה צעיר ממנה ב-8 שנים. השניים התחתנו ב-1987 והעבירו את ביתם למיאמי. לשניים נולד בן משותף. דורסמן, כמו גלזר, הקים גם הוא חברת אחזקות במהלך נישואיו עם אריסון וסיפר כי אריסון נתנה לו סכום ראשוני כהלוואה שיאפשר לו להיכנס לעולם העסקים.

באמצעות חברת ההשקעות שלו ביצע דורסמן השקעות בסכומים שהוערכו בכ-30-40 מיליון דולר. הבולטת בהן היתה רכישת 11% ממניות נייר חדרה, שהיתה אז בידי משפחת רקנאטי. ב-2002, לאחר 15 שנות נישואים, התגרשו השניים.

לדברי דורסמן, הוא לא קיבל אגורה מהגירושים. אבל מהנישואים הוא יצא איש עשיר. לפני כמה שנים רכש את קבוצת הכדורסל הפועל חולון וגם אימן אותה - אך לפני כמה חודשים הוא עזב את הקבוצה. בנוסף סיפר דורסמן כי קיבל מאביה של אריסון תד מתנה שלדברי דורסמן איפשרה לו למנף את עסקיו ולהגיע "למקום שבו אני עומד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully