וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 חודשים מת לאחר שקיבל זריקה בסורוקה

נעמה טלמור ורמי שני

6.5.2009 / 19:56

מערכות גופו של התינוק קרסו זמן קצר לאחר שהוזרק לגופו חומר לקראת בדיקת רנטגן שהיה אמור לעבור. ביה"ח הקים ועדת בדיקה

תינוק בן 4 חודשים מת היום (רביעי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע זמן קצר לאחר שהוזרק לגופו חומר ניגודי לקראת בדיקת רנטגן שהיה אמור לעבור. התינוק, בן למשפחה בדואית, סבל ממחלה כרונית בגינה היה אמור לעבור את בדיקת הרנטגן. יש לציין כי גם אחותו של התינוק חלתה באותה המחלה ומתה אף היא בגינה.

"אני לא יודע למה הזריקו לבן שלי את החומר הזה דרך הוריד. הוא לא היה כל כך חולה. היה ילד שצחק. הוא בא לבדיקה. נתנו לו חומר דרך הווריד. אולי בריום. במקום לעשות לו טיפול, הוא מת" , כך סיפר הערב לוואלה! חדשות עייד אבו באדר, שבנו, עבד אל רחמן, בן 4 חודשים, מת במהלך הטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

"אני רוצה שיבדקו מה קרה שם" דרש עייד אבו באדר, בן 40, המתגורר סמוך ליישוב כסייפה שבמזרח הנגב, "את הבן שלי אי אפשר כבר להציל, אבל יש עוד ילדים אחרים, שאולי חולים וניתן להציל אותם" הוא אמר. לאבו באדר עוד שישה ילדים. משפחתו מקווה לקבל תשובות מבית החולים בימים הקרובים, כדי להבין את ההתרחשויות שהובילו למות בנם.

מבית החולים סורוקה נמסר בתגובה למקרה כי "אנו משתתפים בצער העמוק של המשפחה. מדובר בתינוק בן 4 חודשים שנולד עם מחלה כרונית קשה במשפחה שחלק מילדיה סבלו מבעיה דומה. תינוקת אחת במשפחה מתה מנסיבות מחלה זו".

בבית החולים מסבירים את ההליך הרפואי: "התינוק הועבר לבדיקת רנטגן שחייבה הזרקת חומרים ניגודי במסגרת אבחון המחלה הבסיסית. עם הזרקת החומר הניגודי קרסו באופן פתאומי מערכות גופו. לאחר ניסיונות החייאה ממושכים מת לצערנו התינוק. הודעה נמסרה למשרד הבריאות ומנהל בית החולים הקים ועדה לבדיקת נסיבות המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully