וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דיין: "המדינה צריכה לשבת באבו כביר"

איילה חננאל

6.5.2009 / 14:04

השחקן, שמואשם בתקיפת חברתו, אמר בתום דיון בביהמ"ש בו הוחלט כי ישוחרר למעצר בית: "תנו להחלים ולהירגע ועוד תראו אותי הרבה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות אילן שניג)

"אותי צריך לשחרר ואת המדינה צריך לעצור ולשלוח לאבו כביר". זו הייתה תגובתו של אסי דיין היום להחלטת בית המשפט לשחררו למעצר בית בפונדק 101 של כושי רימון באילת. דיין שנראה מאושר מההחלטה, חיבק את אימו ואחיו שהגיעו לתמוך. דיין אמר בעקבות החלטת בית המשפט כי הוא מרגיש טוב. "תנו להחלים ולהירגע ועוד תראו אותי הרבה. אני מבטיח".

דיין סיפר שבכוונתו להמשיך את מקצועו כשחקן: "אני מסתכל על העתיד". לגביי ההחלטה לשחררו למעצר בפונדק של חברו כושי רימון אמר כי "זה המקום הכי טוב בשבילי כעת וכושי ואני חברים טובים".

מקורביו של דיין מסרו לוואלה! חדשות כי הוא מתכוון להמשיך לשחק בעונה השלישית של הסדרה בטיפול, בה הוא משחק כפסיכולוג. פרקליטו של דיין, איתי בן נון, אישר את המידע ומסר כי "דיין נגמל כעת מהריטלין ומרגיש נפלא. ברצונו להמשיך בעיסוקו כשחקן וייתכן כי תראו אותו בעונה השלישית".

הבוקר קבע בית משפט השלום בתל אביב, כי דיין ישוחרר למעצר בית מלא בפונדק 101 של כושי רימון סמוך לאילת ובהשגחת רימון עצמו ואחיו של אסי, אהוד דיין. בהחלטה זו קיבל השופט את עמדתו של עורך הדין של דיין, איתי בן נון מהסנגוריה הציבורית ודחה את עמדת התביעה אשר טענה כי על דיין להישאר במעצר.

.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully