וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעלמים מהמיתון? אושרה הרחבת הממשלה

פנחס וולף

6.5.2009 / 16:17

שלושה ימים לאחר שרה"מ דרש "תקציב מרוסן", הכנסת אישרה את הקמתם של 3 משרדים חדשים. בני בגין: "גם אבי היה שר בלי תיק"

הכנסת אישרה היום (רביעי) את הודעת הממשלה באשר להקמת משרדי הממשלה החדשים, ביניהם המשרד לנושאים אסטרטגיים, המשרד לענייני מודיעין ומשרד ההסברה והתפוצות.

ביקורת חריפה נמתחה בעת הדיון במליאה אודות אישור המשרדים החדשים וסיעת העבודה אף החרימה את ההצבעה. יו"ר הסיעה, ח"כ דניאל בן סימון, אמר לוואלה! חדשות כי הסיעה לא השתתפה בהצבעה בגלל ויכוח שקיים בין הסיעה לליכוד על מינוי יו"ר לוועדת העלייה והקליטה. ח"כ אופיר פינס (עבודה) אמר בדיון כי "ביד אחת מקצצים וביד השנייה מבזבזים כאילו אין מחר". בנוגע להקמת המשרד לאיומים אסטרטגיים וענייני מודיעין, אמר פינס כי "המשרדים האלה הם בדיחה רעה - יש להם שם מפוצץ אך הם נטולי סמכויות. עושים צחוק מדן מרידור וממשה יעלון בתחומים הכי רגישים לביטחון המדינה".

השר בני בגין (ליכוד) אמר בתגובה, כי "יש בינינו אנשים שאינם זקוקים לסמכות פורמלית כדי להביא תועלת לציבור. הם יביאו תועלת בתוקף ניסיונם ומוסריותם". בגין הגיב בציניות לתלונות לפיהן הוא מכהן כשר בלי תיק: "אבא שלי היה שר בלי תיק וגם אני רוצה להיות שר בלי תיק".

חבר הכנסת זאב בוים (קדימה) הצטרף לביקורת ואמר, כי "גם ל'גועליציה' שקשורה להקמת קואליציה צריך שיהיו קווים אדומים. הממשלה הזו וראש הממשלה חצו את כל הקווים האדומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully