וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסייה לברלוסקוני: תפסיק כבר לפלרטט

טלי גולדשטין

6.5.2009 / 10:24

עיתון קתולי נזף בנשיא איטליה בגין "חולשתו לשחקניות צעירות" וקרא למיליונר לשלוט בעצמו. "פוליטיקה ועסקי שעשועים זה שילוב קטלני"

אשתו דרשה גירושין, העיתונות לא מפסיקה לדוש בפרשייה ואתמול (שלישי) הגיעה תורה של הכנסייה הקתולית למתוח ביקורת על התנהגותו הפלרטטנית של ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני. לפי דיווח ה"טיימס" הלונדוני, העיתון האיטלקי הקתולי "אווניר" נזף בברלוסקוני בגין "חולשתו לשחקניות צעירות" וקרא למיליונר בן ה-72 לשלוט בעצמו ובדחפיו.

העיתון הצטרף לקולות הקוראים לראש הממשלה למתן את התנהגותו. "אנו יודעים שגבר בממשלה נמדד לפי הישגיו, תוכניותיו ואיכות החוקים שהוא מתכוון להעביר, אך גם ערכיו וסגנונו של המנהיג חשובים עד מאד. אנו מבקשים מראש הממשלה להרצין ולהתחיל לשקף את נשמת מדינתו", נכתב בעיתון.

אמש הופיע ברלוסקוני בטלוויזיה הממלכתית כדי להגן על עצמו ושוב ודרש מאשתו להתנצל בפניו על כך שהביכה אותו בפומבי. לדבריו, טענת אשתו כי ניהל רומן עם נערה בת 18 היא שקר. אחרי כמעט 30 שנות נישואים ולא מעט ריבים פומביים, החליטה רעייתו של ברלוסקוני ורוניקה לאריו לפתוח בהליכי גירושים. "אני רוצה להתגרש. אין לי ברירה, אני לא יכולה להישאר עם גבר שמתרועע עם קטינות", הכריזה לאריו. הסכסוך בין הזוג התפרסם לאחר שלאריו זעמה על הכוונה המיוחסת לבעלה למנות נערות זוהר כמועמדות בבחירות לפרלמנט האירופי ובאופן כללי על מנהגו לפלרטט עם נשים צעירות.

כותרת המאמר בעיתון הקתולי היתה: "פוליטיקה ועסקי שעשועים זה שילוב קטלני". כמו לאריו הנבגדת, העיתון גינה את תוכנית ברלוסקוני למנות נערות זוהר כמועמדות בבחירות לפרלמנט האירופי בחודש הבא. "איננו יודעים מדוע הן מועמדות, אך עצם הרעיון של שימוש בנשים כפיתיון פוליטי הוא שגוי", נכתב במאמר. העיתון זועם במיוחד מאחר שברלוסקוני נבחר בשנה שעבר לתפקיד ראש הממשלה בעזרת תמיכה חזקה של הבוחרים הקתוליים הודות למצע מפלגת הימין-מרכז שלו לגבי ערכי המשפחה. יתרה מכך, ברלוסקוני תמך בהתנגדות הכנסייה להמתת חסד במהלך פרשייה שהסעירה את איטליה השנה. משפחתה של אישה שהיתה בתרדמת 17 שנים רצתה לנתקה ממכשירי ההחייאה, דבר המנוגד לחוק במדינה וברלוסקוני פרסם התנגדותו לצעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully