וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דיין למעצר בית בפונדק של כושי רימון

איילה חננאל

6.5.2009 / 9:43

בית משפט קבע כי השחקן, הנאשם בתקיפת חברתו, כשיר לעמוד לדין וישוחרר למעצר בית בפונדק של כושי רימון ליד אילת

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

אסי דיין ישוחרר למעצר בית מלא בפונדק 101 של כושי רימון סמוך לאילת ובהשגחת רימון עצמו ואחיו של אסי, אהוד דיין. כך החליט הבוקר (רביעי) שופט בית משפט השלום בתל אביב, עידו דוריאן. בהחלטה זו קיבל השופט את עמדתו של עורך הדין של דיין, איתי בן נון מהסנגוריה הציבורית ודחה את עמדת התביעה אשר טענה כי על דיין להישאר במעצר.

לטענת התביעה מהווה אסי דיין סכנה. "מאחר והרקע לביצוע העבירות הוא החמרה משמעותית במצבו הנפשי על רקע צריכתו של חומרים אסורים ובמצב כזה המסוכנות כפי שהמדינה רואה אותה, היא לא רק כלפי אותה מתלוננת".

בנוסף, התנגדה התביעה כי ישוחרר לפונדק 101, מאחר ש"כנגד המנהל של המקום יש הרשעה אחרונה מ-2007 בעניין העסקת שוהים בלתי חוקיים וגם קיים חשד שמתקיימים שם הימורים". רימון אשר נשאל על ידי השופט דוריאן האם יהיה מסוגל לפקח על דיין והאם הינו בעל עבר פלילי, השיב כי "אני ודיין חברים טובים, אני מוכן לחתום עבורו ערבות. יש לנו בפונדק דוכן של מפעל הפיס ואלה כביכול ההימורים, זה שטויות. בנוסף יש לי הרשעה בהעסקת שב"ח, ואציין שהשב"ח הזה חזר אלינו באישורים".

השופט קבע כי "כאשר לפנינו מצב שבו דיין עצמו אינו מעוניין בהמשך קשר עם המתלוננת, אלא מעייניו בעתידו ושירות המבחן התרשם שלא מדובר בפסאדה חיצונית, אלא בהתרשמות אמת, הרי ניתן להביא לרגיעה גם בליבה של המתלוננת, כי מדובר בחלופת מעצר הולמת, רחוקה ואמינה. אינני מקבל את טיעוניה של התביעה לפיהם לאור מצבו הנפשי של דיין הוא מסוכן לכל אדם". השופט הוסיף כי "באשר לעברו הפלילי של רימון, לא מדובר בעבר פלילי המונע מלתת במר רימון אמון ואני יכול בלב שקט ובטוח למסור בידיו גם את אמונו של בית משפט זה".

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully