וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: מזוז לא תפר לי תיק

עדי שמחוביץ

5.5.2009 / 22:26

באירוע השקה לרגל ספר המתאר עלילה דמיונית של תפירת תיק לרה"מ, אמר אולמרט כי "הפרקליטות והיועמ"ש לא דומים לאלו שבספר"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, התייחס באירוע השקת ספר חדש של עורך הדין יחיאל גוטמן לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. במכתב ששלח אולמרט לרגל השקת הספר "תיק תפור", המציג רעיון שבו היועץ המשפטי לממשלה "תופר" תיק לראש הממשלה, הדגיש ראש הממשלה לשעבר כי "הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה, אינם דומים ולו במקצת לאלה המתוארים בספרך".

אולמרט הוסיף כי "הבעיה של המערכת הציבורית בישראל, אינה יושרם האישי של הפרקליטים והיועץ המשפטי לממשלה, שאינו מוטל בספק. הם אנשים הגונים. הבעיה היא חלוקת מרכז הכובד, שיקול הדעת וטווח האחריות בין רשויות המדינה השונות וחופש הפעולה של הדרג הנבחר בניהול ענייני המדינה. הצגת בעיה זו במערכת ספרך, כשם שהיא מרחפת כעננה כבדה מעל המערכות הציבוריות שלנו".

שר המשפטים יעקב נאמן שנכח אף הוא באירוע, בירך את מחבר הספר ואמר כי "סיפור כזה לא יכול לקרות במדינת ישראל". נאמן רמז לפני מספר שבועות על תוכניותיו להפריד את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה ואת תפקיד ראש התביעה הכללית. נאמן אמר אז כי "כשלעצמי, אני מהרהר רבות גם כיום, בחלוף כמעט יובל שנים מאז תקופת כהונתו המוצלחת של גדעון האוזנר כיועץ המשפטי לממשלה, בכך שהנושאים והעומס המוטלים על כתפי היועץ המשפטי לממשלה כה רבים ומקיפים את כל תחומי העשייה של הרשות המבצעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully