וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר קונטאר ברשימת מנועי הכניסה לבריטניה

עידן דורנר

5.5.2009 / 10:17

משרד הפנים הבריטי חשף את שמותיהם של 16 אנשים שכניסתם למדינה אסורה בשל דעותיהם, בהם רוצח בני משפחת הרן ובכיר חמאס

בריטניה פרסמה היום (שלישי) רשימה של 16 אנשים, המנועים מלהיכנס לתחומי המדינה בשל הפצת שנאה וטיפוח קיצוניות. ברשימה ניתן למצוא, בין היתר, את רוצח בני משפחת הרן המחבל סמיר קונטאר, ששוחרר מהכלא בישראל במסגרת עסקת חילופי השבויים עם חיזבאללה, וכן את חבר הפרלמנט מטעם חמאס יונס אל-אסטל, שכינה בעבר את היהודים "חזירים" ו"קופים".

כמו כן נמצאים ברשימה ניאו נאצים ושדרן הרדיו האמריקאי בעל הדעות הימניות הקיצוניות מייק סאבג'. שמותיהם של שישה אנשים נוספים נאסרו לפרסום, בטענה שהפרסום יפגע בביטחון הלאומי. החל משנת 2005 ניתנה למשרד הפנים של בריטניה הסמכות לאסור את כניסתם של אנשים המשמיעים ביטויים גזעניים ומטיפים לשנאה, אנשים שהיו מעורבים בפעילות טרור, וכאלו שעסקו בפשיעה חמורה. לדברי משרד הפנים, המטרה היא למנוע מהם לעורר מתיחות בבריטניה. הרשימה המלאה כוללת 101 בני אדם.

המועצה המוסלמית בבריטניה מתנגדת להחלטה, בטענה שיש להתיר לכל אדם להיכנס למדינה, ללא קשר לדעותיו האישיות. לדבריה, הם יכולים להשמיע את דעותיהם גם דרך הטלוויזיה והאינטרנט. בעבר נאסרה כניסתם של פעילי זכויות בעלי חיים, הראפר סנופ דוגי דוג, ושל גורו הלייפסטייל האמריקנית מרתה סטיוארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully